- 1286 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kirli Siyaset Temiz Toplum
Cafer KARAMAHMUT/Özvatan
Kirli Siyaset Temiz Tolmum
Değerli okuyucular,
İnsan hakları kapsamında İnsanın insana hükmetmesi, onu ezmesi insan onuruna yakışmayan ve kabul edilemeyecek bir davranıştır. Düne göre bugün ülkemizde demokrasimiz daha güçlü ve daha olgunlaşmıştır. Yarın daha güzel, daha gelişmiş, çağdaş ve daha da güçlü olacaktır.
Ülkemizde Kirli siyasete ve kirli siyaset yapanlara pirim verilmemelidir. Temiz toplumların oluşumunda Temiz siyasetin rolü ve önemi iyi bilinmeli ve demokratik teamüller neyi gerektiriyorsa o yapılmalıdır.
Değerli okuyucular,
Ahlaki davranışların temelinde İnsan sevgisinin önemli bir yeri vardır. Bu sebeple olgun insan, dürüst insan, temiz insan, merhametli insan, haklara saygılı insan, sevgi dolu insandır.
Sevgiye adanmış bir ömür, “ Hz. Mevlana, engin hoşgörü anlayışıyla farklı dil, din, inanç, meslek ve zümreye mensup her insanı dışlamadan, onların farklılıklarına saygı göstererek ve onlarla daima diyalog içinde kalarak yaşamaya gayret göstermiştir. Hz. Mevlana sevginin, barışın, kardeşliğin ve hoşgörünün sembolü olmuştur. Yıllar önce insanlığa ışık tutacak ne güzel sözler söylemiştir.
“Seviyoruz ve hayatımızın iyiliği bu yüzden
İnanıyoruz ve yaşantımızın güzelliği bu yüzden”
diyen ve bütün insanlara da ilişkilerinde sevgiyi öğütleyen Mevlânâ, sevginin diğer insanlarla ilişkilerdeki önemine dikkat çekerken insanın iç huzuru açısından da insan hayatında ne denli vazgeçilmez bir unsur olduğunu şöyle ifade eder:
Gel, gel, ne olursan ol yine gel İster kafir, ister mecusi, ister puta tapan ol yine gel Bizim dergahımız, ümitsizlik dergahı değildir Yüz kere tövbeni bozmuş olsan da yine gel”
“Sevgide güneş gibi ol, dostluk ve kardeşlikte akarsu gibi ol, hataları örtmede gece gibi ol, tevazuda toprak gibi ol, öfkede ölü gibi ol, her ne olursan ol, ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol”
Değerli okuyucular,
Kalplerdeki sevginin göstergesi insanlara iyilik yapmak, şefkat ve merhametle muamele etmektir. Bu bağlamda: Halka yaklaşmak, halkın rızasını gözetmek ve HAKK’ın rızasını kazanmak için HAKK’a yaklaştırıcı sebepleri arayıp bulmak ve hayata geçirmektir.
Sevgi saygı ortamı yaratıp, sevgileri birleştirip birlik, beraberlik ve kardeşlik ruhu geliştirilmelidir. Hüzünleri azaltıp, sevinçleri çoğaltarak sosyal barışı sağlayıp insanlığa güvenli ortam, sağlık, barış ve huzur dolu mutlu bir yaşam sağlanmalıdır. İnsanlığa hizmeti vazife bilip, halka hizmet Hakk’a hizmet kapsamında Sosyal ve kültürel hizmetleri ve projeleri daha da geliştirip sayısını çoğaltarak halkımızın hizmetine sunulmalı, toplumsal dayanışma ve yardımlaşmanın tüm unsurları, insanı insan yapan değerler ve erdemler hayata geçirilmelidir. Başarıya ve hedefe ulaşmak için kişiliğine değer verilen insanlarla; fiziksel açıdan, duygusal açıdan ve düşünsel açıdan karşılıklı bağımlılığa önem verilmelidir.
Kenan EVREN, rüşveti önleyemedik çünkü alan razı veren razı açıklamasını yapmıştır. Kamu kurum ve kuruluşlarında yolsuzluklarla karşılaşan duyarlı vatandaşlarımızı TÜRK ADALETİNE yardımcı olmaya davet ediyoruz.
Ülke menfaati ve çıkarlarını görmezden gelip YETİM hakkı yiyen insafsız, vicdansız, merhametsiz HORTUMCULRLA mücadele edilmelidir. Bu mücadele ülkesini seven her bireyin vatandaşlık görevidir.
RÜŞVET, ZİMMET, KAYIRMACILIK, VURGUNCULUK, RANT ve HORTUMLAMANIN önlenmesi için ilgililerce yasal boşluklar doldurulmalı caydırıcı en ağır yasalar çıkartılmalıdır.
Türkiye’nin Sesi Gazetesi Kamu Kurum ve Kuruluşlarında yapılan usulsüzlük ve haksızlıkların, takipçisi olacaktır.
Adil olmayan yöneticiler, Onurlu bir hayat yaşayamazlar.
Şerefle bitirilmesi gereken en ağır görev hayattır.
Asil Millet, Güçlü Devlet Büyük Türkiye…
saygılarımla...
TÜRKİYE’NİN SESİ GZT.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.