- 979 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sevmek Güzel Şey
Sevmek ne güzel şey.Sevgi...Uçsuz bucaksız,acıttığını bildiğiniz ama bildiğiniz halde istediğiniz bir duygu.Çünkü acıtmadığında dünyanın en güzel duygusudur o.Sevdikçe daha çok istersiniz.İlk sevgi...Anne-baba sevgisiyle başlar bütün sevgiler.Sonra aile bireyleri,yakınlar sevmeye başlanır.Ve sonunda sevgi ateşlenerek aşka dönüşür.O ateş kimi zaman yakar kimi zaman da yakmaz.
Aşk...Sevginin büyüttüğü,sadece bir kişiyle alevlenen ve bir kişiyle sönen bir ağaç kabuğu.Başkalarında görünce özeneceğiniz,’Anne bende istiyorum.’diyeceğiniz bir duygu aşk.Aşk üzerinde o kadar çok kitap,şiir,deneme yazılmış ki.Herkes bu duyguyu paylaşmak istemiş etrafındakilerle.Oysa aşk sadece iki kişinin paylaştığıdır.Etrafındakiler önemli olmaz.Aşk suyut mudur?Türkçe’ye göre evet ama bana göre hayır.Aşkı görürsünüz.Gençlerin,evlilerin,yaşlıların daha doğrusu aşıkların yüzündeki o küçük tebessüm aşktır.Sizi güldürür başta.Yüzünüzdeki tebessümün gözünüzdeki gözyaşı olmaması için dua edersiniz her gece.
Akşamları uykunuz kaçar aşk için,konsantre olamazsın,sadece onu düşünürsünüz.Oysa o da herkes gibi biridir.Ama sizin için özeldir.Sevmeyi öğrenmek...Dünyanın en basit işi gibi gözükse de zordur.Kim hata yapmamış gibi severken.Belki sonunda severken hata yaptım demezsiniz de ’Sevmek hatadır’dersiniz.Sizi üzerse istemezsiniz bu duyguyu.Daha doğrusu etrafınızdaki insanlarda böyle bir izlenim bırakırsınız.Oysa tekrar yaşamak istersiniz.Gitmesin dersiniz...Belki çok geçtir belki değildir...Hayatın en kötü tarafı.Ne zaman ne olacağını bilememek.Aslında bazen bilmememiz daha iyidir.
Nasıl beslenmeye ihtiyacımız varsa yaşamak için aşka da sevgiye de bir o kadar ihtiyacımız vardır.Babamızın başını okşamasını,sevgilinizin size bir gül vermesi...Hele gençken.Örneğin benim yaşlarımda.Bir başkadır aşk.Büyüdükçe aşk eski halini alır.Sevgiye döner.Ama o zaman da bir gül yerine hayat arkadaşı lazımdır.Herşey yaşınıza,yaşantınıza göre uyumlu olmalıdır.Ben sevgiyi,aşkı bu satırlara sığdıramam.Sadece sevgi ve aşk hakkında şunu söyleyebillirim ki.Arkadaşım:’Sevmek güzel şey...’
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.