- 755 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ANLAMSIZLIKLAR İÇİNDEKİ ANLAMLAR...
nlamsızlıklar içindeki anlamlar
Bilirmisinizki her mevsimin başlangıcında bir bahar öne atar kendini.o bahar bir önceki mevsimin tüm olumsuzluklarını yıkıntılarını silipsüpürür gelecek mevsim daha uğramadan. Bizeyse o mevsimin tüm güzelliklerini doya doya yaşamak kalır.
Güzel olan en büyük görevi üslenen o bahardır aslında onuda severiz ama o biraz dengesizdir bir iyi bir kötüdür deyilmi .O bizi rahata kavuşturur.işte hayatta aynen böyledir sonuçta inişlerine çıkışlarına ramen hep sonu dengeli ve iyliklerle dolu bir yaşantıdır. Bizse hiç bu bahar adındaki geçiş dönemini sabırla beklemez hep önce mevsimi isteriz.İNSAN ADINDAKİ BU NAMKÖR VARLIKLAR ASLA MEMNUN OLAMAYAN HEP OLMAYANI ISRARLA istedDURURUZ.her şey zor gelir bize çoğu zaman. Oysa hayat zor olmadığı sürece ne anlamı kalırki Kolay eldeedilen her şey deyersiz Ozaman ölümlün bile gelmesi ürkütücü olmaz. Yaşamın deyerini bilmeyen kaybetmenin acımasızlığını tahmin bile edemez.
Herkez kendi hayatından mesuldur öyle değilmi?ama bir kişinin kendine verdiyi zarar aslındahepimize zarar verir. Dolaylı yollardan olsada dönüp dolaşıp her yapılan kuşaklarca yayılarak bir anda tüm toplumu sarar..bu dünya bize verilirken ilkel ama olabildiğine berrak ve dengeliydi. İnsan denilen terminatör kendi sonunu hazırladı. Rahatı uğrunaelinden gelen her türlü işkenceği yaptı doğaya.
Hayatın bir gün biteceyini unutmamalıyız ama gelecek zaman diliminde çocuklarımız veya ailemizden olan bir çok nesilbizim bıraktığımız bulanık sularda yüzecek . hayatı öğrenmeden o bizim kirlettiğimiz suyu bilmeden içecekler. Yani onları zehirleyen yine bizim bencil egolarımız oluyor
Peki bunları kim gerçekten nce ince düşünüyor sizce . anlam gerçeyioluşturur. Peki her şeyde anlam arayan bizler neden gerçeklerden hep köşe bucak kaçar olduk. Hep unutmaya meilliyiz. Oysa hayatımızın anlamı gerçeklerde saklı gerçekler de mutluluğu aralayan kapının gizli anahtarına sahip değil mi? Peki neden böğle mutluluktan koşar adımlarla uzaklaşıyoruz söyler misiniz bana?
Bunların cevaplarını aramaktan yorulan var sa önce kendinden başlasın. İğneyi kendi nazik kıymetli ruhunabatırsın.
Hayal alemi…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.