- 1062 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Sevdikçe büyüyecek
geleceksin...gelişlerinde baharları saklar gibi...seveceksin daha fazla ...sevişlerinden daha fazla...Ürpereceksin bahar çiçeklerinde...sevdiğinden mektuplar bekleyeceksin....
susarken çiğ düşmüş çiçeklerin öpüşmeleri...sen üşüyeceksin yalnızlığında...kendine sarılıp donacaksın..kor kor ateşlerde yanacak;fakat lambalarda uslanmayacaksın...
Kollarına baygın düşen bir sevginin pirliğinde...Cımbızla çekilen yürek sancısı hissedeceksin...
Ve sen sevdikçe...Sevildiğini göreceksin...Sevdikçe anlayacaksın....Anlamaları da anlayacaksın...Çıra çıra yananları bileceksin...
Ve sen seven...Sevildiğini duymak isteyeceksin...
Gözlerinden öper gibi masum bir aşkın kurbanı olmaya namzet olacaksan...Sabır edeceksin..
Çünkü sen;büyük sevginin izdüşümünde yoğrulacaksın...
Sevdikçe büyüyecek...Sonsuz olmak için de bu dünyadan yiteceksin..
YORUMLAR
nazlı_cicegim
Gözlerinden öper gibi masum bir aşkın kurbanı olmaya namzet olacaksan...Sabır edeceksin..
Çünkü sen;büyük sevginin izdüşümünde yoğrulacaksın...
Yüreğinizden akmış damla damla sevgi hissettim...
Sağlıcakla
nazlı_cicegim
yüreğindeki sevgiler büyüsün..sevgi paylaşıdıkca güzelleşir büyür...bir damla sevgi değilmidir bütün arayışlarımız..yazan yüreğine ve kalemine sağlık..saygılar