KAPINA GELDİM EY SEVGİLİ
Kapına geldim gözlerimde pişmanlık saçlarımda aklarla ve yüreğim paramparça...sana geldim kapına...tüm yalnızlığımla sana...sadece sana.avazlarımı biriktirdiler boğazımda hıçkıra hıçkıra sana geldim.kainatın sahibine güneşi kainat sarayına ışık yapana yalnızlığımın tek dostu sana geldim.sohbete paylaşmaya ağlamaya geldim. doğduğumda ciğerlerim gelişsin diye ağlattığın beni,şimdiyse hoyratça ağlatanları şikayete geldim.dinler misin beni?affeder misin?geri çevirmessin bilirim...tüm kapılardan dönüşüm sanadır.tüm kapılardan kovuluşum sanadır...yanmak için pişirmek için daha da çok yangınlarımı...islenmiş ciğerlerim yaralı,yarama merhem olmana geldim.uçurmuşlar kapımdan tüm martıları,çığlıklarını kulağımdan silmene geldim.bir daha hiç duymayayım ezeli ve ebedi tükenişlerin basıp bağırtan sancılarını.ruhum ruhuna armağan olsun.ruhum başka bir ruha dokunmasın bundan gayrı.çalkalatma çağlayanlarında umman olmaya kalkan yüreğimi...isyanım sana değil kendime.tüm kaçışlarım tüm yaralanışlarım özüme.
özüm sözünde özüm gözlerimde erimekte usul usul...puslu birgecenin sabahı aydınlığa erişsin,ne gelmişten hesap sorayım ne gelecekten.ömrüm ziyan olsun sende.varsın gülmesin bu yüz,gülen onca yoksunluğun içerisinde.
Sevgi yükledim sadece bu bahşettiğin yüreğe.umarsızca kayıtsızca çekip almalarını seyrettim yıllarca.şimdi tüm haykırışlarım sana...sadece sana.ellerimden çekip alma seni,seni aratıyorken bana.yanımdasın,bağrına bastığımsın,ağlama ben varım diyenimsin,muhabbetimsin,müebbetimsin...davetine icabet edip kapına geldiğimsin.sol yanıma yerleştirdiğin yar ın acısı sana koşarak gelmemdir,gelişimi bekleyişindir.akıttığım göz yaşlarının temizlenişi,gaybı bilemediğim acizliğimdir ve acizliğimi yüzüme vuruşundur sana gelişim.varılacak en güzel nokta benim aşkımdır deyişini duyuşumdur ayak patırtılarımla gelişimin sebebi kapına...az acıyla pişmez bilirim gönüller,kapında daha da çok yara almaya geldim.neden kederletirim neden tarumar ederim bırakılan izlerle bedenimi,kor olmayan yangınlara döndürürüm içimdeki bitirilişleri.bana yardım et ey güzeller güzeli,senden gayrı bir el yok tutup kaldırmaya.sen verdin gönlüme sen çıkarıp aldın sessizce.şimdi tüm yıkılmışlığımla teslimiyetim sana.adım atamayışım sürünüşüm emekleyişim yoluna...narıyla daha da çok yandır feryadıma ilaç olacaksa gam.bahçemi gülistana çeviren gittiğinde bülbülü güle küstüren,varlığıyla çehremi değiştiren,seni bana daha da çok sevdirip yaklaştıran batıni sevgiliye selam eyle...küskünlüğüm kimedir bilinmez ama sığınışım sanadır ey sevgili hakiki dost hakiki aşk...
Ey nazımı sırtlayıp cefamı ezamı yakarışımı dinleyen yar affet beni...varsın hazan değsin ebedi gözlerime,varsın kör olsun göz yaşımdan kan çanakları...yüreğime senden başkası dokunmasın bundan gayrı...