- 2214 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Adil Olmak
Buraya bunu yazarken tamamen kendi deneyimlerimden yola cıkarak oluşturmak istediğim ilk eleştirisel yazım olacak.Dilerim beğenilir ve haklılığım ortada olur.
Bir kurum veya kuruluş yada bir birlik oluşturulur.Elbette bu oluşum meydana getirilirken bir takım kurallar konulacaktırki düzen ve nizam bozulmasın işin ciddiyeti anlaşılsın.Bu yüzden Türkiye Cumhuriyetinin Anayasası ve diğer kanunlarıda elbette yürülkte olduğu gibi kabul edilecektir.Hatta içtenlikle uygulanacaktırki kişisellikler ortadan kaldırılıp eşitlik sağlansın ve bu ilkeye adilane uyulsun.
Sadece örneğini kendi içinde bulunduğum aile ortamı gibi gördüğüm siteden yani Edebiyat Defteri Sitesinden vereyim bu siteninde kendine özğü bir yazım ve yazı yazma kurallarının olduğu gibi.Kişilerin hak ve özgürlüklerinin kişilik haklarının korunması gibi,Hakaretlerin ve haksızlıkların yapılamayacağı gibi kurallar olmak durumundadır.Bu ve benzeri kurum veya kuruluşlarda çalışan yazan üye olan ve hatta müsafir üye olanlarda bu kurallara ve kanunlara uymakla yükümlü olmak durumundadır.Zaten üye olurkende bu sözleşmeyi okumak durumunda ve kabul ediyorsa katılmak durumundadır.
Bunu bağlı olduğum birkaç siteden üyeliğimi düşürerek sadece bu ailede bağlı kalmak istediğimden yaptım.Biliyorumki bu sitedede benim yazılarım elbette okunacak ama kayırma ve gözetme yapılmadan adilane davranılacağını bildiğim için bu yazıyı yazıyorum.Bİr birliktelik kurulurken hangi kurallar konulmuşsa o kurallara göre haraket edilir.Konulan kuralların dışına hiç bir şekilde çıkılmaz.Ben bunun bilincinde olduğumu açık ve net olarak söyleyebilirim.Çünkü kendimde Yirmi beş yıl gibi Resmi bir kurumda Ana yasal olarak kanun tüzük ve yönetmeliklerle idare edildim ve idarecilik yaptım.Elbette bir şeylerin bilincindeyim.Bİr başka yerdede yazı yazarken gayri korunma hissettim ve buradan kendi bilinçli isteğimle üyeliğimi düşürerek ayrıldım.Biliyorumki bu yazım o şahıslar tarafındanda okunacak bu yüzden diyorumki Kendi koyduğumuz kurallara önce kurucu ve idareci olarak uymamız gerektiğidir.
Ben ve benden öncede kendi istekleri ile ayrılan arkadaşlara hak veriyorum ve bende aralarına katılarak o ayrılan arkadaşlarıda bizimle birlikte olmaya bizimde üyesi olmaktan onur ve gurur duyduğumuz siteye (Edebiyat Defteri)gelip yazı larını paylaşmalarını diliyorum.
Ben adaletin ve adilliğin olduğu yerde olmaktan mutluluk ve şeref duyuyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.