- 1141 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BULUTLARIN ÜZERİNDE
BULUTLARIN ÜZERİNDE ..........
Ben küçükken hep şunu düşünürdüm ve merak ederdim.Bizler nerden geldik,nereye gidiyoruz? Hayat ne kadar enteresan bir sürü insan var birbirine benzemeyen,farklı duygularla,düşüncelerle bezenmiş,ne kadar ilginç gelir di bana ,babama sorardım baba biz kimiz? benim soyum kim? nerden geldik ve şimdi nerdeyiz? Babacığım da geçmişinden bahsederdi bana atalarının nerden geldiğini,ve nerelerde yaşadıklarını,Geçmişimizi incelerken tarih kitaplarını sayfa ,sayfa okurken anladım hepimizin bir geçmişi vardı kimlerin nerden geldiğini ve neler yaptıklarını teker teker okumuştum.
Ben küçükken bir dikkatimi çeken de bulutların özlemiydi nasıl oluştuklarını ve nasıl hareket ettiklerini merak ederdim.Yeryüzünde ki bu ilginç ,enteresan manzara karşısında şaşırır kalırdım.Düşündükçe de düşünürdüm.Sonra babama yine sordum bu eşsiz kainatın kurucusu kim,! nasıl meydana getirmişti.Babacığım bana bir kitap hediye etti (KURAN-I KERİM ) oku bunu dedi.
Her ayetini,suresini okudum,okudukçada coştum ağladım,ağlanmayacak gibi değildi ki tüylerim diken diken olmuştu.Eşi benzeri olmayan Hz.ALLAH bizler için neler yaratmıştı.Her ayetinde birşeyler anlatıyordu.Sonra ölümden bahsediyordu,Birgün gelecek bütün insanlar ölecek ve mahşerde toplanacak,bu nasıl olacaktı onuda merak ettim.Her gece yatağıma yatarken dua eder,hayırlı ölüm isterdim.Yaradan her kuluna bir ölüm nasip etmiş kimi hastalıktan,kazadan,yürürken,uyurken,oturuken vs. Ölümü hiç aklımızdan çıkarmayacağımızı anladım. Bir akşam yatağıma uzandım ve dedimki "Allahım ölüm nedir?nasıldır? ve bize melekler nasıl bir sorguya çekecekler,ben sorulan sorulara cevap verebilecekmiyim,sen kadirsin yardım et Alahım ...Sonra uyumuşum uykumda nasıl öldüğümü gördüm,annemin ve babamın ağladığını gördüm.Sonra göğe yükseldiğimi ve bulutların üzerinde sonsuz bir yolculuğa çıkıtığımı ve uçtuğumu gördüm,uçsuz bucaksız bir yolda yolun her iki tarafında değişik ağçalr gördüm hepsi bir boyda eşi benzeri olmayan çok sevinmiştim ben nerdeyim nereye gidiyorum,sonra beni aldılar o çok merak ettiğim soruları sorgu melekleri bana sormaya başladılar,bende cevap verdim,bir taraftanda yardım ediyorlardı bana bir sürü tanımadığım zatlar vardı .Ve silkinerek uyandım.
Allah’ım bana ölümü rüyamda tattırmıştı.Hemde hiç beklemediğim bir şekilde çok sevinmiştim,ağladım ağladım.Demekki her şeyin hayırlısı var şükürler olsunki rabbim bana ölümün hayrlısını nasip etti.Dilerim bütün kullarına da en hayırlısını nasip eder....
Sizlerle paylaşmak istedim kendi kalemimdendir.