- 1348 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
13 Şubat/Sevgi(li)sizler Günü
Her 13 şubat gecesi kirpiklerim ağrır, ertesine hiç uyanmak istemez gözlerim, o gün sabaha dek milyonlarca gülün dikeni batar tenime!.. avuçlarımda sayıklayan şafağı delice sıkmak istesem de ateşi hep içimi yakar.
Hâlbuki yüreğim hâlâ o eylül’ün çoşkun esiri, cesaretimse hiç büyüyemeyen kızılcık kelebeğidir...
Kurşun gibidir sokaklar o gün, her yerde o kalabalık ayaklar, mutlu kahkahalar, telaşlı heyecanlar, Leylâlı = Mecnun’lu bakışmalar…
Her teneffüs özlemi kahverengi bir pencere açar burnumun kırmızı deliklerine, havası aşk kokusu yâr...
Dilimi kilitler o pembe hava, bakar kör yüreğim, ne kendini dinlemek ister ne de etrafındaki olan bitenleri duymak, boşluğa zar atar gibi her hareketi nefretler...
Ellerim cebimde buz gibidir, kaşlarım; kıskanır tutuşan her eli, gözlerimdeki alaycı kibir perdelesese de zamanı, bulutuma hiç es vermez bu ince acı!..
Kapımın zili yoktur o gün sigaramın ise bayram günüdür, nefesim zifiri işkence, sanki bütün maviler küstür.
Ne bir telefon tesellisi avutur içimi, ne de eski bir kırıntı küller kalbimi...
o gün hep yeşil bakarım dünya’ya varsın ay dudaklarına kırmızı dağlar çizsin benim umutlarım o günde ölmez...
Yüreğimde sobelenen aşklara inat!.. bir pelikan hüznüyle gülümseyeceğim hayata yelken açtığım her anıyı, yaşarcasına unutarak…
Merhaba 14 Şubat.
YORUMLAR
gelmesindimi deseydik şu 14 şubatlar bilmem ki.
hayatımda asla her hangi hiç bir şeyi şarta bağlamadım ve bağlayanlardanda her daim korkup kaçtım ve mesafeli durdum sürekli olarak. şartlı olan hiç bir değerin asla devamı gelmiyor çünkü.
deavmsızlık ise mutlak ve muhakkak sınıfta kalmanın tek sebebi ve kazancı katletmenin en sıradan somut deilidir.
bir deliliktir.
bazan derim kemndime,akıl köprüsünde bir deli ile karşılaşsam ve bu sevdiğim olsa ki bu herhangi bir yakınım veya uzak olan bir şahısta olabilir
o vakit ne yapar ve nasıl bir yön çizerim kendime diye.
sonra derimki yine kendime,deli köprüsünde bir akılsız deli ile akıllı olan aklımda z/amansız bir ömür çatışmaktansa,deli köprüsünde aklımla başımı çevirip gitmek benim erdemim olsa gerek ve aklımın sadakası elbet.
aklımda yük olana,aklımı asla yediremem kendi adıma şahsen...
uzun yazmak istiyorum ama vaktim kısıtlı ve bu ifadelerimi alalacele yazıp kaçıyorum...
son olarak şunu ifade edeyimki,sevgi şarta bağlanırmı hayır bağlanmaz. 14 şubat tek gün ve yılda bir gün anlam taşıyan bir sevgi en uzağımızda olsun derim ben. yani kabul görmüyor içimde böyle günler diyorum ben..
sevgi aslında her gün doğum günü olan küçük bir bebektir.
o bebeyi kırkı çıkncaya kadar yıkayabilsek,bunu sabırla bir başarabilsek, muhakkak büyüyecek ve yaşı dolunca yürüyüp ve bir göz açıp kapayıncaya kadarda ömür kıyılarımızda koşturacaktır sınırsızca..
sevgili umut kokan kıymetli kelam....dilerim 14 şubatlarınız ve her on dört şubat olmasını dilediğim günleriniz arzunuz ve muradınız doğrultusunda sevinç dolu bayramlara bulaşsın..
dua selam ile....saygılar çook...