Mi, sol, si, mi, si, sol...
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
İçinizden altıya kadar sayarsınız ve başlar hikâye: Adam kadını çok sevmişti…
YORUMLAR
mi, sol, si, mi, si, sol…
bence yazının anahtarları burası, her çevirişte başka bir odaya giriyoruz ve ruh dünyasıyla karşılaşıyoruz ,o konuşuyor anahtarın dönüşü durduğu zaman ve okuyucu devreye giriyor ,acaba onun anahtarları nerede dönüyor ve duruyor ,
böyle güzel yazılara neden az yorum alır anlamam ,bol bol yorum yazın sizde arkadaşım
saygımla ,güzel yazı bugün okuduklarım her iki yazı da güzel, hep sevmişimdir kişinin içsel konuşmalarını sayıklamalarını ,
Gök gürledi ve bir bir gözlerime doldu yıldızlar. Şimşeklerin o dayanılmaz gürültüsü ve .. Ve yıldızların ışığıyla boğulduysa da kara(m), o artık bir âmâ...
Ama hayır... İçimden saydım altının altmışaltısına kadar! Keçileri sayanlar da var öte tarafımın kırkaltısında...
Altı!
Bu bir yama!
Buydu aslı astarı!
Sonra sustular, taşlar sustu, bekçiler gözden kayboldu. Ben hâlâ ıslak,hâla korkak,hâlâ sessiz,hâlâ karmakarışık,
ve!
Hâlâ âşık...
İçimden başladım saymaya,tuttum nefesimi. Çiçekler açacaktı dün, açmış olmalılar o zaman. Kırmızısına değecekti ellerim koklayıp dikeninden korkmadan yerine bırakacaktım,bırakmalıydım. Benimle gelecek son sefiliydi o da âlemin. Mevsim,mevsimi bitiyordu altı ay önce o halde üç ay sonra gelecek yine,yine bağ bahçe olacak; gözüme gönlüme yine gülüşler dolacak...
Sakin! Tuttum nefesimi ve :
m i - s o l- s i -m i- s i- s o l....
Kahvesi vardı bu uğradığımın dün o zaman şimdi çevirmeli fincanı,dönmesin ama benimki kadar başı....
Kendime gelmem zaman alacaktır muhtemelen ama bu kadar karıştıran yazıya bir şeyler söylemeden gitmek ayıp olacaktı. Hakikaten taktir edilesi bir çalışma. Cümlelerimi toplamakta güçlük çekmek bir yana yeniden dağıtmak çok daha uzakta. Gitmeliyim,en iyisi gitmeliyim.. Okumak isterim ama mutlak bir daha ve .. Ve....
*a place for my head-Linkin Park
Sevgiyle...
:)
Afili cümleler kurmak istemiyorum. Çünkü yazının da yazarın da buna ihtiyacı yok. Eser ortada.
Fakat kurgunun ve ifadesel gücün etkisini bir kez daha kutlamak istiyorum.
Seçkide görmek güzel.
Okumalı herkes. Farklı bakmayı öğretir belki yazmayı sevenlere.