- 1161 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
ellerinize sağlık güzel görünüyor
Aynur hanım çok sevdim ben...
hemen yapacağım ama ben de daha sonra bir tarif vereceğim çünkü yemek yapmayı çok severim..
sevgiyle kalın..
Aynur Engindeniz
GALİBA YEMEK TARİFİ YAZMAK DAHA GEÇERLİ BU ZAMANDA. EN AZINDAN DİŞE DOKUNACAK, TAT VERECEK BİR ŞEYLER ÇIKIYOR ORTAYA. TEBRİKLER AYNURCUĞUM. BEN DE BİR TARİF VEREYİM BARİ VESİLENLKE. BAYAT EKMEĞİN DEĞERLENDİR,İLMESİ İÇİN
2 YUMURTA
2 KAŞIK YOĞURT
KURU NANE
TUZ
BAYAT EKMEK, DİLİMLENECEK
HEPSİ KARIŞACAK, KIZGIN YAĞDA KIZARTILACAK
AFİYET OLSUN...
Uzaklara accık yollasanda kahvemi içerken yanında senin pastadan ağzımı tatlandırsam Aynur kardeşim :)))
Görünüşü cillop gibi pasta olmuş... eline sağlık...
Benim eşimde inan enfes pastalar yapıyor. Ben izindeyken ne pastalar ve yemekler yapmıştı...
Allah kolaylık versin can kareşim
Selam ve saygılarımı yolladım uzaklardan karatrenle :)))
Aynur Bacı... Bu günlerde büyük kızım torunlarımla beraber bendeler...Hanıma güvenemiyorum. Çünki o torunlarla meşgul.
Kızımı çağırdım " Bak kızım Aynur Hanım güzel bir tatlı tarifi vermiş . Hadi tarifi oku. Yapta yiyelim"
Geldi . Yazınızı çok çabuk okudu . Not ta almadı...
"Derhal babacığım.Lafımı olur. Ben hemen hazırlar getiririm. Sen yazılar oku , yorumlar yaz".
Şaşırmış hemde merak etmiştim.Ne çabuk okudu. Ne çabuk hazırlıyacak diye...
Çok sürmedi . Hemen geldi . Elinde ÜLKER ÇİKOLATALI GOFRET . Torunlara aldığım...
" Babacığım sen şimdilik bununla idare et. Buda fena tatlı değildir.."
Şimdi sizin tatlı resminize bakıp, gofret yiyorum anlıyacağınız...
Selamlarımla....
Aynur Engindeniz
Afiyet olsun gofretiniz...
Sevgiler
sabah sabah gülümsettiniz artık yemek ve tatlı tarifleri tv de boy boy bizde neden olmasınki....efenim kelimesinden sonra zula kelimesi cuk oturmuş...bu sayfanın tek kusuru toynağın hamsi yemeği tarifiydi...ankarada.beni ağırladı...besin zehirlenmesi olmuşum....siz siz olun toynağın yaptığı her ne olusa olsun sakın yemeyin....çünkü onun elinden kabuklu ceviz bile yenmez....arada biraz mizah çok hoş oluyor.....geçen yazımda bana verdiğiniz 10 puanı bende size veriyorum....saygılar
Aynur Engindeniz
Benim içim her yazınız onluk, sadece geçen yazınıza has değil bu. Bazen puan bildirmiyorum o kadar:)
Sevgiler size..
işin espirisi bir tarafa evde bir sene tatlı olmasa niçin yok demem,başından beri tatlı ile başım hoş olmamıştır...emek vermiş güzel bir pasta tarifi yapmışsın kardeşim.
Bende bunun üstüne kolay ve pratik bir tarif vereyim:
HAMSİ KUŞU:
malzemesi:
bir bağ maydanoz
bir baş soğan
yarım kğ pazı(pezik)
Bir kğ kılçığı alınmış hamsi
bir yumurta
üç diş sarmısak
bir kase mısır unu
bir bardak sıvı yağ
Yapılışı: Genişçe bir kabın içine soğan kıyılacak sebzeler keskin bıçakla incecik doğranacak. (pazı ve maydanoz)sarmısak rendelenecek.hepsi genişçe kabın içine atılarak ayıklanmış hamsi, biraz sıvı yağ yumurta ve mısır unu ilave edilip on beş dakika yoğrulacak...sonra köfte tanesi gibi elde parçalanarak tanelere ayrılacak...Tavada sıvı yağda kızartılacak..Bir tepsiyi yağlayıp fırında 180 derecede 45 dk.pişirilsede olur... Afi,yet olsun:))))
bu tarifi Tacettin okursa önündeki pc.yi yer vallahi...yemek kültürü yok ki adamın...
Sevgili kardeşim biraz muziplik yaptım kusuruma bakmazsın inşasllah..sevgiler saygılar
Aynur Engindeniz
Herkse denemesini tavsiye ederim.
Paalaşımın için teşekkürler abi.
Yazıma gelince, ciddi bir emek yok:) Ara ara böyle takılmak iyi olacak benim için.
Teşekkür ederim. Sevgilerimle güzel hemşerim.
tacettin yıldırım
birde aşçılığa soyunmuş tuzlayımda kokmayasın emi....
Toynak
bak ben diyor muyum ki senin hazırladığın meyve tabağından kivi diye aldığım şeyin cep telefonu çıktığını...dişlerimin kırıldığını falan..bak ifşa edersem el içine çıkamazsın:)))
hayatımda her işimi kendim gördüm..yemeğinde danıkasını yaparım...varsa yıkanmış fanilan yollada ütüleyim:)))
direniş
tacettin yıldırım
Bu güzel tariften sonra bize de edebi bir konuşma yapma hakkı doğuyor.
"Zatialinizin güzel dilimizi yazım alanında bembeyaz sayfalarda kullanma becerisinin yanında dilimizin bir de tat alma duyusu yönüyle de kullanılabileceğini gösteren müthiş pasta tarifinizi pür dikkat okudum. Fevkalade bir görüntüye sahip eserinizi kutluyor ve bizimle görüntüde de olsa paylaştığınız için teşekkürlerimi sunuyorum. Komşuda pişer tarifi bize de düşermiş. En kısa sürede tarafımdan denenecektir. Tatlı yiyeyim tatlı konuşalım diyerek sözlerimi nihayete kavuşturuyorum."
Tebrik ederim mükemmel bir anlatımdı. Sevgilerimle ve on tam puanımla.
Aynur Engindeniz
Sen hep tatlısın ama...
sEVGİLERİMLE.
Aysel AKSÜMER
Keşke yakın mesafede olsaydım. Hemen gelirdim ve onu yanaklarından öperdim. Hem bu nefis pastayı da büyük bir iştahla yerdim.
Güzel sözlerin için teşekkürler. Sen de tatlısın canım. Sevgilerimle...
Aynur Engindeniz
Pastam verdiğin puan için teşekkür ederim canım.
Ama çikolatalı pasta sensin yani:))
Sevgilerimle.
N. B. Ç.
Ve sen hep gül. Gülmek sana daha çok yakışıyor...
Anlatımınızı beğendim Aynur kardeşim, ciddi yazıların arasına böyle, mizahi hoş, esprili yazılar serpiştirirseniz, okuması zevkli oluyor.
Selam ve sevgiler, yeni icadınızı denemeye karar verdim, en kısa zamanda.
Aynur Engindeniz
Sevgiler.