O'naaa özeLLLlll' <3
Hayatıma aLdığım insanda böyle olmalı.. hayatıma aldığıma değmeLi, hayatımda oLduğu için hergün ŞükretmeLi..Mutluluk cümleleri kurmaLı kulağıma fısıLdamalı.. hayatnda oLdgm için mutLuyum demeLi..Kendine Saygısı oLmalı bana saygısndan Çok.. kendini SevmeLi burda benciL olmasndan bahsetmiyorm Kendine özgüvenı SevebiLmesi demek beni Sevmesi demek.. Ailemle çok mutLuyum Onların göznde bi değerim var ve Bu değerin evLendğimisde de değişmemesini istiyorm .. Hergece göğsüne yaslandığım sımsıkı sarıLdgm herseimi payLaşabiLceğim derdimisi Sıkıntımızı unutabilceğim biri oLmalı yanımda Uyuduğum..Hem öLe yanında Ben varken Bşka Bi kadın umrunda oLmamaLı.. O imza atıcagıms Gün gelene dek bana saygısını yitirmemeli Bnde ona aynı ŞkLde..her bakışımda İnce anLamı anLmalı kzdı bna yıne demeLi güLümsemeli güLmeyi biLmeli .. Bigün en ufak bi yapıcağı hatada beni kaybedicek olmanın korkusunu yaşamalı..En derinlerde yaşamaLıyız aşkı bensiz Bişi yedğinde o ’da oLsa demeli bensiz yaşayamamaLı..Birlikte yapmalıyız ne varsa ne yapmamız gerekiyosa ..Yemek yapmaLıyım ben Ona Sevdiği ne varsa erkenden hazırLığa girmeliyim ..ParmakLarını yeemLi.. akŞam geLdiğinde beLimden sıkıca Tutup sarıLmalı Seni Seviyorm DemeLi(: BakışLarı Benimsn demeLi sarıLışları öpüşLeri..ÖyLe birisyLe devam EtmeLiyim ..Hem düğün Günü yakLşdığında provaLar yapmaLıym ..O bni beyazLr içinde görmemLi hem uğursuzLk derLer .. SonraLrı iLk dansımı asLında babamLa yapmaLıyım yarı Ömrümü geçirdiğim herseyi Ona borçLu olduğuma adamaLıyım ..Evden çıkarken babamın koLuna girmeLiyim Onun gözLerinde görmeliyim mutlu olduğumu yanlış bişi yapmadığımı görmeliyim..kaLan dansmıza OnunLa devam Etmeliyim ..Sımsıkı sarıLmaLıyım Boynuna Önce o ve Sonra herkes görmeLi aşık oLduğumuzu.. GünLer gectikten Sonra bigün ..tatLı teLaşlar basLmalı bn kahvaLtı hazırlarken Birden midem buLanmaLı .. hiçbişi yememeLiym Bu hayatımısa yeni birinin katıLcagı haberini verckdir Çnki ..) Ona söylemek için sabırsızLanmaLıym ..Bizden bi parça olan bebeğimiz oLmalı .. kız oLursa pembe patikLeri hazırlamaLı anneanesi(: nazLı oLckdr Çnki pembe kırıLgandır..hassastır ,erkek oLursa da maviLeri hazırLamalı mavi asiLdir.. O korkusuz oLmaLı..Erkek nede oLsa (: Babası Gibi oLmalı..Ama önceLikle herSeyde Birbirimisi Sevmenin Gruru oLmaLı...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.