Basmıyorum Ki
Herşeyi erteledim hayatı erteledim sanki...
1453 Tarih Müzesi’ne ve Pier Loti’ye gitmek için plan yapmıştım ama hep araya bişeyler girdi... nerdeyse bir yıl oldu hala gidemedim.
Plan yapmak...
Ne kadar asil ne kadar karizma bir laf. İnsanı yücelten bulunduğu yerden alıp farklı yerlere taşıyan gizemli bir duruş. ’Görebildiğim kadar yakın dokunamadığım kadar uzak’ geyiğinde olduğu gibi.
Cümle içinde de güzel duruyor;
’Hayatımın her evresini planladım’ Ne iyi ettin. Hep öyle ol emi...
Şımarıkça birşey... ’Şu gün şunu yapayım, bugün buraya gideyim, önümüzdeki ilk 5 yılı... planladım’ diye kendi kendimize avunur dururuz.
Blimediğimiz bişeyi nasıl planlarız neye göre planlarız? Saçma tabi.
’Hayatını planla’ diye öğütler verilir. Cem Yılmaz’ın dediği gibi, basmıyorum ki... neyini planlayayım.
Ben eskiden küçükkene inanırdım bu komikliklere. Yani uğraşırsam çalışırsam planlarsam herşeyi kontrol altında tutabileceğimi sanırdım.
:) Plan mlan hikaye. Gazoz ağacı şeyler. O da biliyorsunuz bu mevsimde yetişmiyor.
Hayat değişiyor, düşünceler değişiyor, insanlar değişiyor, mevsimler değişiyor, kıtalar değişiyor, dünya değişiyor. Ozon tabakası bile delindi biz hala plan diyoruz.
Kontrol edemediğimiz bu değişimler hep olumsuz anlamda değil bazen güzel değişimler de yaşıyoruz. Sık sık ’aa ne iyi oldu da...’ diye başlayan cümleler hangimiz kurmuyoruz ki!
Plandan başka bide kroki vardı da gecenin bilmem kaçında o konuya hiç girmeyeceğim.
Ne diyeyim, Allah ıslah etsin.
:) İyi bayramlar.
YORUMLAR
Hayat değişiyor, düşünceler değişiyor, insanlar değişiyor, mevsimler değişiyor, kıtalar değişiyor, dünya değişiyor
Evet bunca degisim icinde bir de plan gibi bir sacmalikla ben de hic ugrasamam sahsen.
Tabiiki hedefler olmali olabilir ama yarina ya da gelecege dair bir seyleri bu günden yapmayi planlamak
yarindan emin olmak gibi birsey bence ve de zaman kaybi.
Yarin ne olur orasini Allah bilir.
Hem bu bir simariklik degil olamaz bu tamamen bir özenti sorsan dün ne yedigini bilmez ama planlari olan olana.
Ama ben birseyi cok istiyorum, dünyanin bütün ülkelerine gitmek istiyorum.
Insallah gerceklesir bu istegim.
Yalnis anlama yani asla plan yapmiyorum bu bir istekk sadece.
Yüregine saglik enteresan yaziydi yine
Sonsuz sevgimle
Esma KAHRAMAN
Beniim de en büyük isteğim ülkemi karış karış gezmek. :) Düşümcesi bile heyecan veriyor.
:) Kısmet...
Sevgilerimle.
O Cuma,haftasonu için Müzeyyen'le plan yapmıştık.
Ertesigün,Kadıköy İskelesi'nde buluşup,Eminönüne geçecek ve Sultanahmet'e kadar elele yürüyüp
Sultanahmet Köftecisi'ne bile gidecektik.Sevinçten uyuyamamış,sabaha kadar hayaller kurmuştum.
Sabahla birlikte tüm hayallerim suya düştü tabi.Öylesine yoğun bir sis vardı ki,karşı bakkal bile
görünmüyordu.Herşeye rağmen iskeleye gittim ve yarım saat kadar bekledim ama ne vapur vardı,
ne de Müzeyyen!..İstanbul..İstanbul...İstanbul..
Öyle,plana-projeye hiiç gelemez.Kafasına eseni yapar hep.Sis mi var,lodos mu yaptı?Otur oturduğun yerde.
Hele bide, Papa mapa gelmişse yandın!İşe de gidemezsin o gün.İstanbul bu,işine gelirse..
Teşekkürler Sayın Yazarım
Esma KAHRAMAN
:)))) Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
Hanımefendi,maalesef her şeyi düşündüğümüz gibi gerçekleştirmek mümkün değil.Kral olsanız farketmez.Çünkü misafiri olduğunuz kral da ; size kendi insiyatifi dahiline bir proğramla ev sahipliği yapmak isteyecek ve siz de düşündüklerinizi aynen uygulayamayacaksınız.
Bu laflarım sizin Piyer Loti isteğiniz önünde bir engel değil tabi.Önerim ,meteorolojiyi takibederek gün seçmenizdir.Yağmur ve rüzgara denk gelmeyin.
Tebrikler ve saygılar efendim.
Esma KAHRAMAN
:) Bu aralar yine plan yapmaya çalışıyorum ama nafile. Sabah gözümü bi açtım kapa lapa kar yağıyo :)))) Sanki gökten biri pamuk torbasının ağzını açmış aşağı pamuk boşaltıyo.
Herşey kısmet... Sabah ola hayrola...
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Hanımefendi:İstanbula defalarca gitmeme rağmen
Pier Lotiye hiç gitmedim ve içimde uktedir,
siz herşeye rağmen gidin.
Saygılar,sevgiler.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.