mavi ışıklar
1 2 3 5 6 7 8 9 10 derken başladı tüm heyecan alınan bir iki yudumla tabi.olmayan şeyler göze çarpmaya başladı.sigara ateşinde mavi ışıklar.herşey üç boyutlu gözükmeye başladı gözüme..
Ve
11 12 13 14 15 derken başladı tüm korkular.her nesneyi farklı görmeye başladı gözüm olmayan sesleri duymaya başladı kulaklarım.kimi zaman bir bebek ağladı kimi zaman biri bana seslendi..bir iki yudum daha alındı ardından.oksijene ihtiyaç vardı.dışarıda da bol miktara bulunmaktaydı.çıkınca dışarı her yanım yıldızlarla doldu.binlerce yıldız kayıp geçiyordu yanımdan.derken bir sokaktan geçerken yan tarafıma baktım dallarla sarılıydı.bir an içimden ‘ buradan biri çıksa ne korkardım ‘ dedim ve ardında 3 tane adam dalların arkasında belirdi hepsinin dişleri sarıydı bunu görmemek elde değildi çünkü pis pis sırıtyorlardı.ellerinde ekmek vardı ve bana atmaya başladılar.bir yandan çığlık atıyor biryandan küfürler ediyordum.koşuyodum deli gibi.. çok korkmuştum çünkü.sonra biranda yok oldular.arkamı döndüm ve yerlere baktım ne bir ekmek ne de başka bir şey.hiçbirşey yoktu.çünkü onlar gerçek değildi beynimin düşündüğümü bana yaşatma yeteneğiydi.kusmalıyım evet kusmalıyım.parmakta yetersiz gelince elimi yani 5 parmağımı devreye soktum ama değişen bir şey yoktu kusamıyordum.gözlerim hiç kapanmayacakmışçasına açıktı.15 dkkada bir kırpıyordum gözlerimi belki onu bile yapamıyordu kaslarım.uykum yok gelmiyor birtürlü.gelse bile kapayamıyorum gözlerimi.sabah oldu ama hala heryerdeler.evet şu mavi ışıklar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.