- 607 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÇARE NE?
Şöyle bir düşünün,bütün siyasi düşüncelerinizi,izmlerinizi,dininizi,partinizi,idollerinizi,mesleki kariyerinizi bir kenara bırakın ve düşünün.neden ? neden bu ülkede hiç bir kimse hiçbir kuruluş aslında kendi değil.mesala kendini hızlı solcu ,hızlı devrimci diye tanımlayıp geçmişiyle övünen çogu bilmem kaç kuşağı gazetecilerin ,şimdilerde kapitalizmin küresel oyuncularından olan holdinglerde ve onların yazılı ve görsel medyasında herhangi bir asgari ücretlinin 100 küsür katı maaşlarla çalşıyor olması,yada bir işçi sendikası başkanının mafya ve derin devletle kolkola olması,yada ne bileyim mesala edebiyat öğretmenleri kaçı ayda kaç kitap okur hadi ayı bıraktık yılda,mesala cami imamları,kaçı söylediğini yapar,siyasetçilerimiz mesala muhalefetteyken başka iktidardayken bambaşka olabilir mesala,babanız ,anneniz,karınız,kocanız, çocuklarınız işleriniz iyiyken siz dünyanın en mükemmel eşiyken işleriniz bozulunca nasıl da pısırık beceriksiz ve basiretsiz olabilirsiniz.
yada dostlarınız!bilmiyorum ,ben mi yanlışım? yada sorgulanması gereken kim yada ne ?
bir şeylerin yanlış gittiği belli,her gün çoğalan huzur evleri ve sakinleri,çocuk yuvaları,artan pisikolojik rahahsızlıklar,intiharlar,boşanmalar,iflaslar.....peki çare olamayan ne ? sebeb ne,sebeb olan ne?peki uzatmayacağım çare ne çareyi bilen varsa cevap yazsın ,bilmiyorsa sonsuza kadar susmasın çare arasın(not: bu çare aramak için yazılmış bir yazıdır)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.