- 10974 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATI SEVMENİN EN GÜZEL GÜNÜ:DOĞUM GÜNÜ
Bugün benim doğum günüm.Belki bugün yeni yeni sözler vereceğim.Yeni bir sayfa açacağım hayatımda belki.Beyaz,tertemiz bir sayfa.Eskiden çok önemli gelmeyen doğum günüm bugün çok değerli geldi.Mutsuz olmam için bir sebep yok benim.Şöyle bir düşündüm de yaşamımı herkesten güzel,mutlu,huzurlu,komik bir ailem var.Babam nefis bir pastayla geldi bugün eve.En sevindiğim kısım ise pastanın artmış olması...Hayatta acı tatlı o kadar çok olay var ki.Hayatın ne zaman nerede nasıl geçtiğini anlayamıyor bile insan.Yarın daha bir mutlu kalkacağım.Yarın daha bir umutlu.Bugün çoğu arkadaşımın doğum günümü kutlaması çok sevindirdi beni.Ne kadar bazı paylaşım siteleri gereksiz deseler de güzel yanları da var.Şu anda bugünkü duygularımı yazmak istedim.Hayatımın diğer yıllarında gülümseyerek okuyacağım bir yazım olsun istedim.Gelecekte çocuklarıma’Sen nasıl bir çocukluk geçirdin anne?’ diye sorunca bu yazılarla onların yüzünde bir tebessüm görmek isterim.Size söyleyeyim.Pastamı üflerken böyle şeyler istemedim.Tam 5 tane dilek diledim.Deli ben.Kocaman oldum ama hala doğum gününde özel bir şey olduğunu farz ederim.Sanki o gün sihirli bir gündür ve dilekleriniz kabul olur.Bilmiyorum psikolojik mi ama bebekliğimden beri ben dileklerimi hep bu düşünceye dayanarak diledim.Ve mantıklı dileklerimin çoğu oldu.Ben de düşündüm.Bu dünyada her şey karşılıklı.Ben hayata iyiyim o da bana...Bugün yastığa başımı düşüncelerle koyacağım.Ama yapmamalıyım.Hiçbir zaman yarınınız ya da dününüz için endişelenmeyin.Mazi mazide kaldı geleceğe daha var.Sizin için sadece şu an önemli olmalı.Ve ben diyorum ki:’Şu an hayatımın dönüm noktası.Şu an en sevdiğim şeyle meşgulüm:Üretmekle.Doğum günüm ile ilgili bir yazı ürettim şu anda.Dipnotlar koydum aralarına.Ders çıkardım.Doğduğum günden beri belliymiş.Ben yazar olmalıymışım.Mazide de gelecekte de şu anda da.Az önce dediğime bir örnek.Geçmişteki yazılarımı düşünmüyorum geçmiş.Gelecekteki yazılarımı düşünemem.Düşünürsem o gelecekteki yazım değil şimdiki yazım olur. O zaman ben şu an yazıyorum.Ve söylenmesi gereken bir şey.Seni,onu,annemi,babamı,hayır hayır ben hayatı SEVİYORUM!
NOT:Hayatı sevmenin en güzel günü:doğum günü