- 1174 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
Bir bilene sormak lazım...
Silah alma yaşı: 18
İçki satış yaşı: 24
Oy kullanma yaşı: 18
Akl-i baliğ olma yaşı kaç oluyor, bu duruma göre? 18 mi, 24 mü?
eser akpınar
30.01.2011
izmir
YORUMLAR
Keşke Akl-i baliğ olgunluk, kimlikte yazan yıllarla orantılantılabilseydi, ama şimdilerde kimliklerindeki rakamlardan tarihi eser niteliğinde olupda daha akl-i baliğ olamayanları sıkça görüyoruz:)) Anlaşılacağı üzere sıkıntılı bir durum.
Eser Akpınar
Lise yıllarımda, ne zaman bir iş çıksa ben koşardım. Dersten kaytarmak için. Edebiyat öğretmenimiz bana " Lüzumsuz işler müdürü " ismini vermişti...:-)))
Lüzumsuz işler bunlar...
Teşekkür ediyorum Mustafa Bey. Saygılar.
probleme bu açıdan yaklaşmak farklı olmuş.Ama sizin bu paradigmalarınız cevap aradığınız sorunun çerçevesi olabilir mi?Kriter saydığınız bu maddeler mi acaba.....gözardı ettiğimiz pek çok nokta var bence...uslamlamayı tetikleyen yazınız için teşekkürler....
Eser Akpınar
Eser Akpınar
Teşekkürler...
Bu çok zor bir soru.. Üç bilinmiyenli denklem... Soruyu siz sordunuz sayın hocam. Cevabını verinde bizlerde öğrenelim....
Uzunnn uzun yazmaya ne hacet... İşte yazı işte mesaj....
Selamlarımla...
Eser Akpınar
Saygılar...
Eser Akpınar
Sağol arkadaşım...Sevgiler.
Eser Akpınar
Teşekkür ediyorum. Saygılar, selamlar...
18+24+18=60
60:3 =20 OLMALI
Evlenme yaşı, Çalışmaya başlama yaşı, Milletvekili seçilme yaşı, Cumhur başkanı seçilme yaşı, emekli olma yaşı...
gibi değerleride dikkate alırsanız hesap epeyce karışık.
Saygılarımla.
Eser Akpınar
Teşekkür ediyorum. Saygılar, selamlar.
Eser Akpınar
Teşekkür ediyorum Tacettin Bey. Saygılar, selamlar.