Çay Molası: Bir Yolculuğun Anatomisi
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
I
Her Pozda Tedirgin
YORUMLAR
off...alev alatlı'nın dört kısımlık tekmili birden kitapları bile bu denli yormamıştı velakin okumadan da edemedim, sizi sayfamdan geçerken görmüştüm, sayın ütopia...
çaylar nerede...okuduk ya...? bir fincan çayı hak ettik değil mi....
haticeak tarafından 1/31/2011 9:10:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
son derece başarılı yazım tarzı,
anlatımdaki yazan ve asıl adamı sunumu hoş bir zıtlık oluşturmuş.
kelimelerle çok iyi oynamış ve renk katmış sıkıcılıktan tekrardan uzak bır yazı . begendim...
keyifle bir çırpıda okunmanın yanında pür dikkat okunması gereken bir yazı, bir satırı dahi kaçırılmamalı..
tebrikler...
İlgiyle okudum ve büyük bir lezzet almaksa adı evet evet aynen buydu yaşadığım. Hep benzer perspektifli yazım şekilleriyle okumaklardır belki de soğutan bizi düzyazıdan. Hani her şey de aynı tarz kaleme alınmaz denir ya öyle işte. Ve bu farklılığı bu isimde bulmak şaşırtmadı beni. Sevgili Utopia şiirlerindeki özgünlüğünün yanında yazıdaki özgünlüğüne de imzayı atmış dedirtti işte. :)
Ve gelelim yazıya. Yazının anlatmak istediklerinden çok nasıl anlatıldığı önemliydi benim için ki başarılı bir retorikti. Belki sınıflandırmam çok yanlış bilmiyorum. Hani bu anlamda yani yazım sanatlarına dair de bir iddiam yok. Fakat okuduğum, üç boyutuyla da ele alınınca bana göre etkili bir retorikti ve tekrar tekrar okutacak kadar bağlayıcıydı.
Kutlarım.
Selamlarımla.