- 698 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
İnsanlar, hep konuşuyor. Sokakta, evde, iş yerinde, hatta tuvalette bile.Onların konuşması, kulaklarımı tırmalıyor. Durakları ezberliyorum. En sonunda gelebildik, dur kalk…
Sevgili Nermin, ben yazında kestiğim bölüme takıldım. Bu insanlar gereksiz konuşmayı ne zaman bitirecekler acaba. Benim de kulaklarım tırmalanıyor inan serviste, yol uzak olmasa yol da inesim geliyor.
Kızın geliyormuş gözün aydınnnn.
sevgimle.
Nermin'iğim çok düzgün bir anlatım, his tahlilleriyle örümüş, yalnız yaşayan bir insanın sıkıntıları gözler önüne serilmiş.
Ne olursa olsun, ayrılan eşler birbirlerinden boşanıyor, çocuklarından değil.
Sevgimizi her zaman hissettirmeliyiz.
Selam ve sevgilerimle...
handan akbaş tarafından 1/30/2011 2:27:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çocukların yüksek ateşle birlikte sayıklayıp kabuslar gördüğünü biliyordum da, demek ki büyükler de görürmüş.
Öykü çok güzeldi.
Girişi, gelişimi ve de finali.
Her şey yerli yerinde. Övgüyü, kutlanmayı bileğinin gücüyle hak etmiş bir öykü.
Rüya, kültürümüzde olduğu gibi, hani derler ya hayırlara vesile olsun diye,
39 derece ateş ve sonrasında görülen kabus gibi rüya gerçekten de hayırlara vesile olmuş.
Yazarın finalde kahramanını oğluyla görüştürmesi hem ayrı bir tat kazandırmış öyküye hem de yazarın ustalığını ispatlamış böylece.
Tebriklerimle
Saygı ve sevgiyle kalın...