- 904 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR KÖY VAR UZAKTA
Bir köy var uzakta gitmesekte görmesekte. O köy bizim köyümüzdür.Her haliyle her şeyiyle bizimdir ve ben köyümle gurur duyuyorum Her renkten, her telden, her dilden insanların yaşadığı güzel ve şirin bir yer. Öyle ki okulun yanından İstanbulu görende bizdendi bir adım önünü göremeyende bizden.Yedi bin tuğlayla bir ahırı saramayan muteahhit olduğu gibi iki metre çadır beziyle ev kuran kalfada bizden. Armutun ne olduğunu bilende var, kızılağaca tırmanıp kestane silende.Oyunların kitabını yazanda yazdığını okuyamayanda bizden
Evet bizim köyde hükümetler kurulur,ihtilaller yapılır,yeni işyerleri,fabrıkalar açılır,ekonomi düzeltilir,anarşi sona erdirilir. Süper ligin şampiyonunu da, küme düşen takımlarını da bizim köy belirler.Seçimlerin kaderi bizim köye bağlıdır. Açılan sandık sayısı = Türkiye geneli. İktidarda bizden en azılı muhalefette. Çayın, buğdayın, fındığın üretilen ne kadar mamül varsa hepsinin taban fiyatını belirleriz.(fiyatı açıkladıktan sonra beğenmeyiz o ayrı)
Bizim köyde Güneydoğu sorunu Kıbrıs meselesi çoktan halledildi. Hatta Musul ve Kerkük sınırlarımıza dahil edildi.Bizim istememiz halinde ABD ve İsrail bir aya kalmaz yokolur Rusya bize köle olur olurda olur.Köyümüzden ebediyete intikal eden ünlülerin Teşvikiyedeki cenaze törenlerine araba kaldırılır.TRT 2 deki pazar konseri için önceden kahvede yer alınır, Cumhurbaşkanlığı senfoni orkestrası için rezervasyon yaptırılır. Bizim köy Beethovenin 150 nci konçertosuna, Mozaartın saraydan kız kaçırmasına bayılır.(ardından tulumla kendine gelir ayılır)Bu arada şu fani dünyamızın en büyük sanatçısı (hatta son nefesinde müslüman olduğu rivayet ediliyor) Michael ve Jacksonumuzu kaybettik biz sevenleri olarak yastayız. Tam bu sırada Kuşkaaliyin Bayram benide bir yere sıkıştır dedi. (burası uygunmu)
Bu yazdıklarım size komik geliyor dimi.Ama bu bir gercek. Balın en kalitelisi bizde (şekerin kalitesine bağlı), kivimiz karpuz kadar, çayımız en doğalındandır. Burada moda takip edilir en muhteşem kreasyonlar getirtilir defileler yapılır. Anlıyacağınız dünyanın küçük bir minyatürü gibidir köyümüz. Okumak ve okutturmak birinci önceliğimizdir Okulumuza gereken önemi azami derecede gösteririz. Öyleki çocuğumuzun kaçıncı sınıfta okuduğunu başkalarından öğreniriz. Müdür odasının yerini dahi bilmeyiz. (şükür ki okul yol üstünde de yerini herkes biliyor) Dinimizede çok bağlıyız ha.Köyümüzde cami olduğunu ve nerede bulunduğunu bilmeyen yok. Bayramdan bayrama hatırlarız namaz kılmak gibi bir sorumluluğumuzun olduğunu (ramazan hariç)
Evet burası bizim köy.24 saat canlı yayın yapan kameramızda var ha en iyisinden hatta sitemiz bile var reklam alamasakta. Hemen hemen her evin kapısında yol olmasada bazıları gibi paramız bol olmasada ben köyümle gurur duyuyorum. Dostlarım arkadaşlarım sevenlerim sevmeyenlerim Yüce Yaratanım beni sizsiz sizide bensiz bırakmasın. Kalın sağlıcakla. Sevgi ve saygılarımla...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.