Hayatımda Hiç Bir Lâf Bana Bu Kadar Koymamıştı..Teşekkür Ederim Biricik Arkadaşım.
İlgi budalasıyım ben! Kendimi kabul ediyorum.Uzun uzun düşündüm de. İlgi budalası olduğundan bihaber olan ilgi budalası, biri bu gerçeği yüzüne vurduğunda hiç beklemediği bir etki altında kaldı.
Düşündüm düşündüm.Ben çok ilgilenilmek istediğimi farkettim.
Hele ki şu zamanda sınav stresi bu isteğimi daha da kabartıyor..Derslerin bıraktığı ağır yük ve kaygılarım beni
ilgi budalası yaptı.Sınav dönemi bitince de bitmeyecek bu budalalık.
Tercih döneminin verdiği stresi kaldıramayacak bedenim. Ve tekrar ilgi isteyeceğim.E sonuçlar geldi mutlu tablo ortada olsun.Budalalık ya bu hiç geçer mi?
Üniversite hayatına başlamanın verdiği heyecan, hayatımda yepyeni bir sayfa açmanın üstümde yarattığı etkiye kolay
alışabilmek için yine ilgi isteyeceğim.
Alışıp her şey rayına girdikten sonra üniversite bitiverecek ve iş hayatına atılacağım.
Öğrencilik yıllarımı geride bırakmanın verdiği hüznü içimde yaşamak kolay olmayacak. Muhtemelen yine ilgi isteyeceğim.Hayat bu ; bir şekilde yetişkin olmaya da alışacak bu beden.
İş yaşantımda kaldıramadığım yorgunluk ve baş edemediğim problemlere karşı güçlü durabilmek için ilgiye muhtaç olacağım.
Budala prenses olarak, bekarlığa veda etmenin verdiği acı tatlı hislerle kendimi halsiz ve telaşlı hissedeceğim ve ilgilenilmek isteyeceğim.Adliyeden çıkarken beni kapıda karşılayıp motive edecek ve bana ilgi
gösterecek birilerine ihtiyaç duyacağım çünkü aldatılmak her bayanı derinden etkiler ve boşanmak da kaçınılmaz sondur.
Eh yeniden özgür olmak güzel ama çocuk büyütmek ne kadar zormuş! Onun eğitiminin derdiyle, işe yaramaz eski kocamın sürekli değişen sevgililerini sindirmeye çalışarak hepsinin üstesinden gelmek! Üstelik iş yaşantım ve dertler de sonlanmış değilken..
Galiba bir kamyon dolusu ilgi istiyor olacağım! Ya buna ne demeli?
Biricik oğlumu ben besleyip büyüteyim, elin kızı 15 dakikada avucuna alsın..
Ah analık böyle bir hismiş meğer.Göz yaşlarımı işlemeli mendillerle silerken evet ilgi isteyeceğim..
Aman tanrım..Bu da kim ben miyim bu aynadaki? Gözlerimin altında sayısız kırışık..Lise yıllarımda taş gibiymişim meğer.Ama zamana karşı gelemedim işte.
Budala prenses, budala nine oldu..Torun da yolda.Evet evet deli gibi ilgi istiyorum..
Gör bak..Saçlarıma aklar düşmüş..Bilgisayar karşısına geçiyorum.Nerede bu zımbırtının tuşu ? Msn e gireceğim işte !
Çocuklarım torunlarım, babanne msn mi kaldı, tuşlu klavyeli bilgisayar ne Allah aşkına..Lütfen şu eski kafalılıktan vazgeç derken yeni teknoloji ürünü havada birden görüntü
belirecek bilim kurgu misali.Sen de emekli çapkın.Evet yine ilgi isteyeceğim canım arkadaşım benim:)
Beni o kadar doldurdun ki laflarınla bak kusunca ne çıktı.Yine de iyi ki varsın..
YORUMLAR
İlgi görmekten hoşlanmayan var mıdır?
Yaklaşık yirmi yıldır birlikte olduğum eşime günde kim bilir kaç kere ne kadar güzel bir mizacı olduğunu ve bunun onu ne kadar güzelleştirdiğini esirgemeden söylüyorum.
Ya boyumu geçmiş oğluma... Yüzüne karşı ya da içimden ettiğim her duada "dilerim en az senin kadar güzel evlatların olsun" diyorum.
İlgi göstermek kötü bir şey değil, ilgi beklemek neden kötü olsun. Aksini düşünmek budalalıktır bana kalırsa.
asran tarafından 1/29/2011 3:05:24 AM zamanında düzenlenmiştir.