- 974 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Deniz
Uçsuz bucaksız bir rüyadayım etrafım karanlık… Ama korkutmuyor bu karanlık . İnsanın içini kıpraştıran hoş bir duygu yayıyor etrafına.
Yavaş yavaş ilerliyorum . Ay ışığı altında ipek bir örtü gibi parlıyor . Kurbağaların sonsuz , bitmeyen çığlıkları arasında bir cennet parçası adeta.
Küreklerin çıkardığı küçük daireler yavaş yavaş hafif bir sesle büyüyerek gözden kayboluyorlar.Sanki bir insanın kalabalığın içinde kaybolması gibi . Görünürde basit sıradan.
Hafif bir serinlik çarpıyor yüzüme . Hafif tuzlu bir koku geliyor burnuma . Ama rahatsız etmiyor beni . Tam aksine dinlendiriyor. Rüzgar da üşütmüyor . Sanki annemin kucağı gibi ısıtıyor ,sakinleştiriyor.
Ve ufukta dağlar . Hiç buradan bakmamıştım . Yavaş yavaş küçülen , gözden kaybolan dağlar. Sanki birdaha geri dönemeyecekmişim gibi . Korkuyormuşçasına kaçıyorlar benden . Sanki yanlış bir şey yapmışım gibi Kuşkuyla bakıyorlar gözlerime.
Ayaklarım buruşmaya başlıyor . Çıkarsammı diye düşünürken sanki bir sopa yemiş gibi irkiliyorum yerimde . Geri dönsemmi diye düşünüyorum . Birden dalgalanıyor , şiddetleniyor.
Yüzüm değişiyor yavaş yavaş . Sanki beynimi ele geçiriyor bu koku . Bedenimi , aklımı kullanmama izin vermiyor . Varsın vermesin . Zaten benimde pek şikayetçi olduğum söylenemez .
Radyo cızırdamaya başlıyor . Sanki ‘bari burada açma’ der gibi sitemli bir şekilde . Bende daha fazla sinirlendirmiyorum . Elimde oltam , başımda kirpiklerime kadar inmiş şapkam … Seyrediyorum bu rüyayı . Hiç bitmesin istiyorum o an . Ve sanki hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor . İnsanı alıp götüren bu derya , bir daha serbest bırakmayacak sanki . Ben de fazla direnmeden bırakıveriyorum ruhumu . Sessiz sakin seyrediyorum bu rüyayı. Sonsuza kadar sürecekmiş gibi…
YORUMLAR
Harikaydı. Şiir tadında haz aldım. Su gibi yudum yudum içtim. Temiz yüreğine sağlık. Kalemin daim olsun.
MortaLkinG*
Fotoğrafdaki genç adam mı kaleme almış bu çalışmayı? Bu kadar genç bir adam ve bu kadar iyi bir çalışma. Kimi imla ve harf hatalarını bir yana bırakırsak, "ilk betimlemem" dediği bu çalışmayı çokça tebrik etmek gerek.
Yazmayı sevmek, hem deliliğe giden yolun kapısından güle oynaya geçmek, hem de aklını oynatan dünyada bir meczup gibi aklı selim düşünebilmektir.
Başarılar sizinle olsun. Sevgi ve saygımla...