- 642 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK YARASI-BÖLÜM 1
BETÜL-1 AĞUSTOS 2010
İSTANBUL-ÜSKÜDAR
Kadere inanır mısınız?Ben ilk başlarda inanmazdım.Bir anda aşık olacağımın ve birilerininde beni sevebileceğinden...İnsan’nın hayatı bir sitede değişebilir mi?Birisi önce bana bunları söylese güler geçerdim.Arkadaşlarım bir sohbet sitesi açmışlardı.Oraya üye oldum.Güzel ve hoş muhabbetler var.Orada sadece 74 üyeydik ve birbirimizle çok iyi anlaşıyorduk.Ta ki Bilal gelesiye kadar...Bilal....26 yaşında....Daha önce hiçbirisyle çıktın mı diye bana soracak olursanız yalan söylemeyi beceremem ve sevmem.İki kişi ile...Ama onlarda inanın adam değildi.Beni sevdiklerini söyleyerek kandırıp ikiside dudağımdan öptü.Nefter ettim onlardan..Tiksindim.Nereden bilebilirdim benimle oyun oynadıklarını?Sonrasında günlerce ve defalarca yatağımda ağladım.Yastığım gözyaşlarımla dolup taşmıştı.Allah’tan beni affetmesi için çok yalvardım.Çünkü ben kapalı bir kızdım.Ben böyle yaparsam nasıl çevremdekilere örnek olabilirim...Bilmiyorum.Lise’den yeni mezun oldum.Sınava saçım açık girmek istemediğim için onada giremedim.Şimdi evde oturuyor ve günlerimi internette,anneme yardım ederek ve 4 yaşındaki küçük kardeşim Ekrem’e bakarak geçiriyorum.Ablam evlendi,kız kardeşim Elif lise öğrencisisi,sonra 18 yaşındaki ben ve en ufak kardeşim Ekrem..Ekrem’e genelde hep ben bakarım.O benim birtanecik kardeşim .Dizimde uyuturum,yemek yediririrm,yıkarım.Annem genelde hep ev işleriyle uğraşır.Ve babam,kırtasiyecidir.Hayatım o site’ye üye olduktan sonra değişmeye başladı.Hayatım değil ,kalbim....
BİLAL-5 AĞUSTOS 2010
ANKARA-MERKEZ
Site’de dikkatimi bir kız çekti.Oldukça güzel.18 yaşında lise’den mezun Betül.O’na yavaşta yaklaşmam lazımdı.İlk başta kendi sayfasına bir merhaba yazısı yazdım.O’dA Karşılık olarak sadece bir merhaba yazdı.Gördüğüm kadarıyla bu kız namazlarını kılan ve gerçekten yüreği temiz bir kızdı.Yüreğimde bu kıza karşı birşeyler hissetmeye başlamıştım.İlk başlarda ona arkadaşca yaklaştım.Sonrası kendi profilinden mesaj kutusundan yazışmaya başladık.Sonuçta arkadaştım onunla....Bunda bir kötülük yoktu.Arkadaşım olarak konuşurken bir gün ona karşı hislerimi söyledim.İlk başta cevap yazmayınca gerçekten çok üzüldüm.Sonraki mesajımda onu gerçekten sevdiğimi ve derin hisler beslediğimi yazdım.Elbette ki amacım çocuk kandırmak değildi ileriye dönük evlilik için istediğimi söyledim.Uzaktık.Yakında istanbul’a( o’da kabul ederse tabiki)gelebilirdim ileride...Çıkma teklifimi kabul etti.Ben 26 yaşındaydım o ise 18 arada toplam 8 yaş fark vardı.Benim için sorun olmayacağını önemli olanın birbirimizi sevmek olduğunu söyledim.O da bana hak verdi ve sonuçta çıkmaya başladık.
ORHAN-10 AĞUSTOS 2010
ANTALYA-ALANYA
İnsan lise bitince gerçekten açıkta kalıyormuş bunu anladım.Şimdilik sınav sonuçlarını beklemekten başka bir çarem yok gibi duruyor.İnternette bir sohbet sayfasına takıldı gözüm.74 kişilik gruba benimde katılmamla birlikte 75 kişi oldu.Beni bu siteye çeken en önemli özellik herkesin birbirlerine saygıyla,arkadaşca,abi ve kardeş gibi sıcakkanlı birşekilde birbirlerine yaklaşmasıydı.Betül,Esra abla,Elif,Bilal,büşra,ömür ve diğerleri..Hepside iyi insanlardı ve hemencecik o gruba kanım kaynadı.Az kişi olmaları gerçekten çok iyidi.Çünkü insanlar birbirlerine bağlıydılar.Ve ben 15 ağustos ta yeni bir yaşıma 20’ yaşıma basacağım için garip bir duygu içindeydim.Burada ve bu nsanların arasında olmak gerçekten huzur vericiydi.....
(DEVAM EDECEK)
YAZAN:ONUR ÇETİN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.