- 7026 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HOCAYA MEKTUP:
Sevgili öğretmenim öncelikle siz bu satırları okurken ben nasıl utana sıkıla bekleyeceğim tahmin bile edemezsin. Belki bu mektup için bizi çok laubali bulabilirsiniz. Ama değiliz. Kopyadan yakalanmamız inan hocam sevginize sığınaraktan söylüyorum bizi manevi anlamda yıkmıştır. Bu kabul edilmez bir durumdur. Sizden şu durumumuzu notları okurken göz önünde tutmanızı rica edeceğiz. “ilk yazılımız ‘10’ olmasına karşın tam bir hafta yılmadık çalıştık ama hocam gelin görün ki bir şey anlamadık. Kimyayı anlamıyoruz hoca anlamıyoruz. Gittikçe sertleştiğimi hissederekten hocam notumuzu kıradabilirsiniz ama kırılacak bir notumuz yok. Olmayan bir şey de kırılmaz değil mi ama? Değerli hatta sizden değerli “HUME” (bir filozof) da bunu söylememiş midir? “bir bardak yoksa onu nasıl kıracaksınız ki” bu Hume’nin görüşü değerli hocam. Bir de Tarkan’ın bir görüşü var hocam “işte kuzu kuzu geldik” peki Ahmet KAYA’YA ne demeli? “başım belada, göğsüm daralıyor.” İstersen kır notlarını çocukların. Bütün sanatçılar yanımızda hocam. Bizi herkes seviyor siz ne diyorsunuz sayın hocam. ha bide devlet de arkamızda. ne demişler efendim "kopya alın verin ekonomiye can verin."
hep beraber "saygılarımızla"
(kopya yolu:)
SAMİR TUNÇ→MAHMUT BATUK
ŞABAN DAŞ→NURULLAH IŞIK
YORUMLAR
Bu gün ben çok güzel esprili bir yazı okudum ve beni çok güldürdün işiniz hoşuma gitmesede yazın çok hoşuma gitti ve ben beğendim yazıyı... Yazıda olayı ortaya koyma sebep ve sonuç ilişkilerinin anlatılmasıda çok güzeldi... Bu tür olaylar olabalir fazla abartmayada gerke yoktur aslında, bir çarsi mutlaka vardır, düşünülüp en iyi sonuçsa kimseyi fazlada üzmeden uygulanarak atlatılmalıdır diye düşünürüm... Selam sevgi ve muhabbetlerimi suınarım...