- 1104 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BEN HAK VERDİM ,YA SİZ?
Doğru aslında,yani oturup düşününce" ya gerçektende öyle" diyor insan adam haklı(Yazar)
ne diyordu ?durun kitabından alıntı yapayım eksik olmasın sonra .hııım... nerdeydi bu kitap? hah buldum evet... "herşey birbirine bağlıdır.Hiçbir şey ayrı değildir.Eğer kendinde tek bir atomu ,en ufak bir düşünceyi,alışkanlığı ,tutumu,hatta sesinin perdesini gereğince dönüştürebilirsen bu dönüşüm tüm benliğinde infilak edecek ve evrenin ebediyen değişecektir"İşte bu üçyüzyetmiş sayfalık bir kitapta beni en çok etkileyen ve düşündüren yazı buydu.Ben bunun üzerine düşündüm.Hak verdim.
İş istemeye gidiyor adam,eleman alınacakmış,istedikleri her şey kendinde mevcut işe alınmaması için sebep yok.Ama işverenin karşısındaki oturuşu,ve sesinin perdesi ben bu işi yapamam diyor.İş veren bunu anlıyacak kadar insan tanımıştır... İş yok... Neden diye düşünüyorsan cevabını yazmış işte adam"dönüşüm"
Dünyamızı değiştirmek elimizde,beynimizde,düşüncelerimizde,buna sen karar vereceksin.en ufak fikrindeki değişiklik hayatının akışını değiştirebilir.
hayat ellerimizde
vah vahlanacak zaman yok,
yediveren gül gibi her dem gül vermelisin..
yağmura,kara,fırtınaya,borana inat.......
DEĞİŞTİR KENDİNİ..........
NOT... kitap. Tanrılar okulu
yazar.. Stefano E. D.Anna
okumanızı tavsiye ederim........
YORUMLAR
Keşke karşımıza çıkan herkes insanlık meziyetlerine sahip kendine güvenen kişiler olsa...
Ben de okudum benzer bir kitap ve aynı cümleleri...
Ya karşınızdaki insan sizin duruşunuzu, iş yapabilme yetinizi hatta ve hata giyim tarzınıız kıskanacak kadar kendine güvenemiyorsa...Hadi onun yüüzndeki kıırşıklar sizin cildinizin duruluğu karşısında isyan ediyor da işe alınmıyorsanız...
Ya da benzer bir çok şey...
Keşke kitaplarda yazanlar kadar kolay olsaydı yaşam...Yine de kolaylaştırmak elimizde tabi...Gülümseyerek...
En azından takmamış olur insan...
Selamlarımla...