sevgi ile
_
bazen bir söz,, bir tebessüm ile sevinir,, sihirli bir deynek değmiş gibi neshelenir ve mutlu oluruz..
işte böyle an’larda ayağımız yerden kesilir,, kelebek misali hafifler,, bulutların üzerinde geziniriz..
arada bir kalıplarımızdan taşar,, zamana ve mekana sığmayız ve bütün benliğimizle tos pembe kavruluruz..
bazen zaman uzar geçmek bilmez,, bazende bir nefes alışımız kadar hızlı yaşarız..
_
insanoğlu var olduğu süre,, acısıyla tatlısıyla hayattadır,, var gücüyle yaşamaya çalışır ve yaşam boyunca gece gündüz arasında duygularıyla gelir gider..
bazen hayallerle avunur,, bazen anılarla teselli bulur,, kimi zaman umut sahilinde yan gelip yatarız..
kimi zaman vurdumduymaz olsakda,, duyarlı yüreğimizle sokakta sahipsiz bir kedi görsek okşarız..
ve yaşımız kaç olursa olsun; bazen haddini aşan,, inatcı,, yaramaz bir çocuk oluruz..
_
elbette hayat; sadece bahardan oluşmaz..
an gelir yüreğimiz sızlar; duygu ve düşüncelerimiz feryat eder ve duygularımızda sonbaharı yaşarız.. fırtınayla tanışan yaprak misali dökülür,, hüzün estirir, gözyaşımızı tutamayız..
yaşadıklarımızla kimi zaman acı çeker hayat bitti sanır kendimize yabancılaşırız.. ama sonradan anlarız ki; acılar olgunlaştırır,, acılar ancak güclü kılarmış..
sevinçlerin, hüzünlerin yanısıra acılarında insanı insan yaptığını tüm varlığımızla öğreniriz..
_
öncesinde farkında olmasakta acılar; kendimize olan yolculuğumuzda attığımız önemli bir adımdır.. kabulde zorlansakta; hayatımızı anlamdırmak, doruyu bulmak adına olması gereken/de budur..
insanoğlu ne yaşarsa yaşasın ardından tebessüm edebilmeyi öğrenmeli.. yaşadıklarını sorgulamalı,, sorgulamalı ki hikmetini görüp,, her haline razı olup sevebilsin..
_
eğer ki hayatımızın her alanında sevgi olursa;
sevgiyle alınırsa her nefes,, sevgi ile atılırsa adımlar ve nihayetinde; kişi kendini sever,, yaşadıklarına razı olur ve böylece çevresine/de huzur verir..
evet.. bunları başarabilmek için,, mutlu olmak için en başta yaradan’ı sevmeliyiz,, sonrasında bizimle,, bizim için var ettiği her bir şeyi..
ve sevgi ile nefes aldığımız süre; anlık öfke anında bile, ancak mutlu olabiliriz.
cum’amız mübarek olsun.. dualarda buluşmak üzere, sevelim sevindirelim efendim ♥
_
Şahinde Hülya Kahraman/28ocak2011