KadınCIKlar
Bu yazıya geçtiğimiz günlerde başlamıştım ama sonra araya bişeyler girdi yarım kaldı. Yazılması gereken bir konu olduğunu düşünüyorum.
İşyerinde taciz denildiğinde akla hemen erkek patronlar geliyor. Kimse işyerinde tacizi kabul eden hatta işi ilerletip patronla para için birlikte olan ve bu durumdan çok hoşnut olan kadınlardan bahsetmiyor.
Aşk sevgi bunlara saygı duyarım ama para için etini satan kadınlar hakkında hiç iyi şeyler düşünmem. Hatta benim gözümde onlar fahişeden daha kötü. Beğenirsiniz yada beğenmezsiniz ama fahişelik bir meslek.
Biz genelevleri davullarla zurnalarla hatta kurban keserek açan enteresan bir milletiz… Gerekirse bu konu ayrıca tartışılabilir. Hatta tartışılmalı da…
Kadıncıklar, patron ve patroncuk arasındaki asil farkı bilmeyen patroncuklar tarafından kolayca fark edilir. İddia ediyorum gidin araştırın patronuyla birlikte olan kadınlar aciz, lükse düşkün ve Allah’a tapmadığı kadar paraya tapan kadınlar.
Bu kadıncıklardan bir işyerinde aynı anda 5-10 tane birden görmeniz mümkün. Üstelik bu kadınlar aynı patronla birlikte oluyor. Ve ilginç bir şekilde birbirlerinden haberdar olabiliyorlar. Ama konuştuklarında hepsi birer namus timsali…
Burada amaç kadını kötülemek değil. Amaç erkeğe kötü damgası vurmadan önce kadının da kötü olabileceği gerçeğini hatırlatmak.
Bu kadıncıklar yüzünden kadınların iş bulması nerdeyse imkansız hale geliyor. Patroncuk, karşısına gelen kadını kadıncık gibi görmek istiyor. Böyle bir beklenti içine girebiliyor. Karşısındakinin KADIN olduğunu anladığında ise ona şans vermiyor.
Kadın-Erkek olmak bir yana İNSAN olmayı başarabilsek hiç sorun kalmayacak…
YORUMLAR
Hanımefendi, konu bu noktaya gelince,kadın erkek ayırımı yapmamalı zira, bu temel güdü bütün canlılara verilmiş.Tevrat'tan peygamberlerin hayatları okunduğunda şaşkınlık yaratıyor.Ben, yazınızda yalnızca erkeklere haksızlık yapılmasına rıza göstermediğiniz için, teşekkür ediyor saygılar sunuyorum.
Esma KAHRAMAN
İşyeri dışında kimin kimle ne yaptığı önemli değil de, işyerinde para için birliktelikler olunca erkek ne kadar kötüyse kadın da bir o kadar kötü derim.
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Kimler patron,kimler patroncuk yada kimler kadın,kimler kadıncık ?
Bunun bir kıstası var mı?Karşıdan gelen birini gördüğümüzde
-"Aaa,bak şu adam patron ama,şu karşı kaldırımdaki herif patroncuk." diyebilir miyiz?
Hakeza,kadınlar arasında da böyle bir sınıflandırma yapabilme imkanımız var mı?
Hem bu hastalık sadece bizim toplumumuzda mı var.Yada biz bu konuda dünya sıralamasında kaçıncıyız acaba?
Kafam iyice karıştı ve aklıma hemen Bill Clinton geliverdi!..
Arkansas eyalet valiliğinden,ABD başkanlık koltuğuna oturmuş ve iki dönem dünyanın patronluğunu yapmış bir adam.
Ve Monica Levinsky!.Babası,ünlü Onkolog Doktor Bernard Lewinsky.Annesi,Bewerly Hills'te yaşayan varlıklı
bir aileye mensup Marcia Lewis.Kızımız,yine dünyaca tanınmış bir kolejde psikoloji öğrenimi gördükten sonra Beyaz Saray'a
stajyer olarak alınmış ve çok geçmeden de devlet memuru olmuş..
Bu durumda Clinton patroncuk,Monika da kadıncık oluyor heralde.Demek ki,bu işin eğitimli yada varlıklı olup-olmamakla
herhangi bir ilgisi yok.Pekii,naapmak lazım? Bence kocaman bir "Hiiiçç.."
Hele şu,Berlusconi alçağına ne demeli ?..
İyi bayramlar Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
Bu durumda kim kazançlı çıkar?
Para delisi kadıncıklar ve fırçatçı patroncuklar.
Sevgiler Sayın Yazarım.
Evet, insan temelli bakmalı. İyi-kötü, güzel-çirkin, erdemli-erdemsiz, hepizin içinde bunlar eşit oranda saklı. İş, bu varolduğunu bildiğimiz özellikler disipline ederek ahlaki ve doğru olarak kullanmak. Bu dürtüleri yok saymak değil.
Kutladım efendim.Selam,saygı...
Esma KAHRAMAN
:) Teşekkür ediyorum Sayın Yazarım. Sevgiler.