- 712 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DÜNYA...
acaba diyor,bazen insan..neredeyiz,nasıl dogduk,niçin varız??herkesinn kafasında bu sorular daha degişik sekiller alıyor; kimimiz asırı tanrıcı kimimiz asırı dindar olup cıkıyoruz..peki su soruyu sordukmu hiç kendimize? tanrı dünya olabilirmi diye...
biz ya onun içinde yasıorsak ve onu yok etmek üzere oldugumuzu..herseyin dogada oldugunu bildigimiz halde onu katletmekten cekinmdigimizi..madem tanrıya inanıyorsun onu neden yok etmek istediğini sorguladın mı?sordunmu kendine bir kusun ötüşünde duymadınmı.yada sana masum masum bakan bir köpekte..üstüne giydigin kazagın koyundan geldigini düsündünmü..yedigin peynirin içtgin sütün nerden geldigini, nasıl olabilir dedinmi?
dogada senin yasaman için sekilenmiş her sey var..sen bunlar varken betonlardan yasam insa ederek onu kanser gibi yaraladıgını?bizim damarlarımızdan akan nasıl kansa onun damarlarının da nehirler,ırmaklar oldugunu..susuz sen nasıl yasayamıyacaksan onunda yasayamıyacagını düsündün mü?
bu dünyayı seninle yasayan varlıkları yok ederek doganın dengesinii bozdugunu..insandan baska baska canlılarında yasama hakkı oldugunu aklına getirdin mi?
getirmedin..o zaman sende benim gibi suclusun..onu hepimiz büyük bir hızla yok ediyoruzz o zaman yok olmaya mecburuz....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.