gurur buketi
GURUR BUKETİ
Cumhuriyet, savaşın son deminde Türk milletine beyaz bir kurtuluştur.Semasında özgürlük güvercinlerinin dans ettiği,al bayrağının dalgalandığı,insanının yüzüne zafer meltemlerinin estiği Türk Devleti’dir.Uğruna seve seve can verdiği yiğitlerin mürekkebi alınteri olan destanıdır.Ne mutlu ki bize maziye bir destan gömen Muatafa Kemal’imiz vardır.Ulusuna hürriyetin yakışacağını söyleyen ve onlar için savaşan bu ulu yürek bize aydınlık bir gelecek bağışlamıştır.
M.Kemal gönüllerdeki vatan aşkının her türlü zorluğu yeneceğine inandı.Ve tüm dünyaya Türkün gücünü,yenilmezliğini kanıtladı.Analar Ata ya dualar ettiler.Zafer türküleri yakıldı uygarlık adına....Devrimler adına....Artık zaman başarılara akacaktı.Bahar özgürce süsleyecekti toprağımızı.Her biri birbirinden güzel kokan kan çiçekleri açacaktı.Bir zamanlar sağnak sağnak yağan yıldız olacaktı göklere.Ve ülkemiz çağdaş uygarlık düzeyine ulaşarak diğer devletlerin yenemeyeceği bir güç olacaktı.M.Kemal Atatürk bu güzel idealleriyle cumhuriyeti 29 Ekim sabahının ilk ışıklarıyla birlikte ilan etti.Ve böylece ülkemiz rahata huzura kavuştu.Küçümsenen bir kıvılcım lan devletimiz volkan oluverip kurtuluşa erdi.M.Kemal Atatürk bu cevheri elimizde gelişmesi için bize öğütler verdi ve her zaman olduğu gibi güvendi.
Bizler de bize bu kadar çok güvenen ,rahat ve ferah bir gelecek vaad eden Atamızın nasihatını dinleyerek cumhuriyeti koruyalım.Gelecek nesillere de sağlam aktaralım.Bizler de ülkemizi bir çok başarıya götürelim.Atamızın uyuduğu yerde rahat ve gurur içinde yatmasını sağlayalım.Bu vatan hepimizin!Öyleyse bir buket gururda Ata ya biz armağan edelim:::.:.::.