- 546 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
sahte mukoza
Çok zaman olmuş odam tütsü koklamayalı. Tütsünün kokusu mu değişti, yoksa odamdaki ölü ruhların kokusu mu sindi tütsüye? Belki de burnumdan akan kanı koklaya koklaya unuttum tütsü kokusunu.
Tütsünün dumanı yükseldikçe kadın bedenini andırıyor. Oysa kadının soyunmasını istemezdim ben. Kapımın önüne bırakılan utangaç kızı alıp içine dumanı doldurmaktı amacım. Üşengeç olduğunu düşünemezsiniz böylelerinin. Her şey için her şeyi yapmaya hazırlardır. Bir çift pahalı ayakkabı ve bilmem kaç karat pırlanta… Ayakkabı ayakta şapka başta durmadıkça… Hiçbir kadın hiçbir adam tehditkâr olamaz bu durumlarda.
Zamanına sığmayan bir rock’n roll grubu varmış. Ruhu genç dedeler ve bizim dedelerimizin sahip olamayacağı genç kadınlar… Buruşuk bir eli tutmak ne kadar korkunçsa buruşuk bedenleri eğlendirmek o kadar hesaplıymış kadın bedenlere göre.
Metal, punk, ska, grunge, indie, hardcore, black, … Zorlama oluyorsa ne farkı var buruşuk bedenden? İstiklaldeki gotikle bendeki götikten?
Bana birkaç dakika verin lütfen. Tütsünün dumanını içime dolduracağım. Ama hikâyenin en güzel yerinde soyunan ben olmayacağım. Dublör kullanacağım.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.