- 618 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ASLAN İLE CEYLAN
Mert sabah uyanır uyanmaz arkadaşı Kerim’in evine gider.Annesi kapıyı açar açmaz mert bağırır.Hadi Kerim okul gezisi vardı uyan.Tamam Mert geliyorumder.Ve evden çıkarlar sonra okul servisine doğru koşarlar.Arabada 1 saat yol giderler.Sonra kamp yapıcakları yere gelirler.Mert’le Kerim bir yer şeçerler ve oraya çadırlarını kurarlar.Mert ve arkadaşı Kerim hocalarından izin alıp dolaşmaya giderler.Biraz gittikten sonra kayıp olurlar.Bağırırlar bağırırlar ama kimse duymaz.Ormanın kralı avını yerken sesi duyar ve sesin geldiği yere kadar hızlı bir şekilde koşar.Ve çocuklar onun sesini duyup kaçmaya başlarlar.Ama Aslan daha hızlı ve çevik olduğu için onlara yetişir.Mert ve Kerim çok korkar ama tam o sırada çok güzel bir ceylan gelir ve çocukların önüne atlar.Hey sen napıyosunder Aslan açım ve beni rahatsız ettiler diyerek ceylanı ısırır.Ceylan ahhh diye bağırır.çocuklar korkar ama yaralanan Ceylanın annesi gelir ve aslanın üstüne atlar ve onu yaralar.Aslan sinirlendi ve sonra biraz düşündükten sonra dişi ceylana hak verir.Ve çocuklar sırt çantalarındaki sağlık eşyalarını çıkartırlar Ceylanın yaralı bacağını sararlar.Ve ceylan onlara teşekkür eder ve onları kamp yaptıkları yere götürürler Mert ve Kerim Ceylana ve anne Ceylana teşekkür eder.hocaları sizi çok merak ettik.Biz iyiyiz hocamder.Ve arabaya binip eve giderler.Mert eve gelir gelmez yaşadıklarını not eder.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.