- 994 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEN HIC...
SEN HIC PISMANLIK DUYDUN MU, YAPTIKLARINDAN ? YERIN DIMINE GIRMIS GIBI HISSETTIN MI ? KENDINI.. YÜREGININ SESINE KULAK VERIPTE DILLENDIRDIGINDE DUYGULARINI.. CIRIL CIPLAK HISSETIN MI ? RUHUNU..SAVUNMASIZ BIR COCUK GIBI,BÜTÜN KORKULARINI BIRININ GIDERECEGINI UMARKEN; ASLINDA BÜTÜN KORKULARININ TEK SEBEBININ O; OLDUGUNU, FARK EDIP ICINE KAPANDIN MI ? YALNIZLIGINI SEVMEYE VEDE BENIMSEMEYE ADADIN MI ? KENDINI.. GECE YARILARI UYKULARDAN UYANIP; KARANLIKTA BIR ISIK ARADIN MI ? SESIZLIK ILE SEVISTIN MI, HIC ?.. KENDI SESINDEN ÜRPERIP; DELIRIYORUM SANDIN MI ?.. SÖVÜP SAYDIN MI ?DÜNYANIN ADALETSIZLIGINE; VE ACIZLIGINI FARK ETTIGINDE ALLAH A SIGINIP EL ACIP YAKARDIN MI ? SEN HIC ; CANI GÖNÜLDEN AGLADIN MI ? ÖLÜMÜ HATIRLADIN MI ? BOMBOS BIR ÖMRÜN ICINDE, KALP KIRMAMAYA CABA HARCERKEN; EN COK SEN KIRILIP INCINDIN MI ? BÜTÜN BU OLANLARA RAGMEN; AYAKTA KALMA SAVASI VERDIN MI ? DOSTA, DÜSMANA KARSI.. YINEDE ICINDE KIN, BESLEMEDIN MI ?.. SAFLIK YAKISTIRMALARINI BIR KIYAFET GIBI GIYDIN MI ? ÜSTÜNE.. OYSA ; KUMASI SEVGIYDI , O ELBISENIN.. KIMININ GÖZÜNDE DEGERSIZ BIR CAPUT, KIMININ GÖZÜNDE ISE ALTINDAN KAFTANDI.. SANA YAKISTI, YADA YAKISMADI.. SEN; YINEDE BÜRÜNDÜN MÜ? ÖZENLE SAFLIGIN, O EN ÖZEL GIYSISINI.. EMANETEN DAHI OLSA SAYGI GÖSTERDIN MI ? INSAN OLMANIN TEMELI OLAN; SEVGIYE.. O HALDE SEN ! ÜSTÜNE DÜSENI YAPTIN; CABALADIN VEDE YASADIN..
VE UNUTMA BUNLARI YASAYAN, BIRTEK SEN OLMADIN...
YAZAN: GÖNÜL CESLI
YORUMLAR
Saygı değer kardeşim çok güzel bir yazı, beğenmemin sebeblerinden biri içinde kendimdende birşeyler bulmamdır. Duygu dolu güzel yüreğine sağlık can kardeşim senin şiirlerini ve yazılarını zevkle okuyorum ve seni daha güzel yerlerde daha çok başarılı görmek istiyorum. Yeni çalışmalarınıda bekliyoruz sevgiyle kalın can kardeşim...