Retro Erkek
Kadınlar ‘Retro’ erkek istiyor
İngiltere’de yapılan bir araştırmaya göre, erkekler ideal kadının ev işlerine yatkın olması gerektiğini düşünürken, kadınlar da, metroseksüel değil, “avcılık-toplayıcılık” özellikleri olan “retroseksüel” erkekleri tercih ediyor.
1500 kişi katıldı
İngiltere’deki Yorkshire Building Company tarafından 1500 yetişkine bir eşte aradıkları özelliklerin sorulmasıyla yapılan araştırmada, hem erkeklerin hem de kadınların “geleneksel bir eş” istedikleri belirlendi.
İstikrar arıyorlar
Erkeklerin, bir kadında aradığı en önemli özelliğin “evle ilgilenmek” olduğu, kadınların da kendisini dinleyen ve maddi açıdan istikrarlı olan bir erkek aradığı ortaya çıktı. Yorkshire Building Company’den Tanya Jackson, “Birçok kadın metroseksüel erkek istediğini sanıyordu. Oysa daha sonra, banyoda kendilerinden daha fazla vakit geçiren adamlardan sıkıldılar. Kadınların çoğu artık bir avcı-toplayıcı istiyor ve karşılığında da erkeklerine bakmaya hazırlar” dedi.
Erkekler ne istiyor?
* Ev işleriyle ilgilensin
* Yemek yapsın
* Temizlik yapsın
* İyi bir ebeveyn olsun
* ’BEN’i dinlesin
Kadınlar ne istiyor?
* ’BEN’İ dinlesin
* Maddi açıdan istikrarlı olsun
* İyi bir ebeveyn olsun
* Bahçe işlerinden anlasın
* Ailesine öncelik versin (Kaynak:Milliyet)
’BEN’i dinlesin maddesi önemli bir madde, hatta en önemlisi. Dikkat ederseniz erkeklerin sıralamasında ’BEN’i dinlesin en sonuncu iken kadınların sıralamasında ilk sırada yer alıyor. Herkes şikayetçi. Kim kimi dinlemiyor ben anlamadım gitti...
Nedir şimdi bu?
Aradan geçen onca yıldan sonra kadın da erkek de “Geleneksel Eş” arıyormuş. Ee hani ebeveynlerimizi beğenmiyorduk, hani onlar eski kafalıydı, hani o çok eskidendi, hani onlar bilmiyordu?
’Geleneksek Eş’ sadece erkekler isteseydi bu muhabbeti uzatır da uzatırdım ama kadın da ’Geleneksel Eş’ istediğine göre uzatmanın anlamı yok.
Yapılacak iş belli;
Acilen zaman makinası üretip hayata geçirmek...Ve tabii ki geçmişe gitmek...
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Okuyup da "ben hangi kategorideyim ?" diye kendine sormayan olmuş mudur ?
Olmuştur diyelim de bir sallanıcak yer kalsın...
Hee ..İngilizlerin istediğinden bizim de talep etmemiz mi gerekiyor...
Yooo...
Bakıyorum çevreme...
İnsanlar "metro"sunu da "Retro"'sunu da..hatta Deli Petrosunu da bir kenara atıp...
Sadık ve sevgi dolu yüreği olanından istiyor...
Onlar olmayınca ..daha doğrusu ondan bulamayınca..
Eczacıların dediği gibi "o ilaçtan yok da ..aha bu muadili" olanından istiyo...
Biz Fatıma istiyoruz...
Hanımla Ali...
Ne biz Ali olabiliyoruz..Ne onlar Fatıma...
Selam ve saygı benden.
Esma KAHRAMAN
kadın da erkek de sadece sevgi istiyor. :)))) Ve bulamıyor...
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Hanımefendi, istatistiklerle genel hükümlere varılır.İnsanların hepsi farklı özelliklerde olduğundan ''ÖRNEKTİR GEÇMEZ '' hükmü uygulanır.Pratikte harala-gürele devam eder bu işler.Ne zaman makinası kurtarıııııır ne mihenk taşı...
Konu güzel,verim çıkmaz istatistikten gönülün ayarı-kararı tutmaz bir türlüüüü.Ota da konar mutlu olur.Tebrik eder saygılar sunarım.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
Aldatma konusu çok girdap bi konu. Aldatmayla ilgili de yazılarım var da o kadar yazmama rağmen net bi sonuca ulaşamadım...
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Sahi,şu geçmişe götüren makinanın önümüzdeki 3-5 yıl içerisinde piyasaya çıkma ihtimali var mıdır acaba ?
Yaş elliyi de geçti artık.Hani diyorum;bana yetişse bari.Eğer öyle bir imkanım olursa,
metro da olsam,retro da olsam hiç farketmez.Zira,iki cihan birarya gelse,beni bi daa hiç kimse evlendiremez..
Ne kadınlardan herhangi bir şey işterim,nede erkeklerden.Benden uzak olsunlar,Mısır'a sultan olsunlar.
Ev de istemem,bahçe de.Kendi ihtiyaçlarımı kendim karşılar,100. doğumgünümü yalnız kutlarım...
Teşekkürler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle.