- 873 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BEKLETMEZSİN.
SEVDİĞİM,
SENSİZ GEÇEN GÜNLERİM KURŞUN ĞİBİ AĞIR,SENSİZLİK ÖLÜM ÖTESİ BİR ŞEY.SANA SENİN BEKLENTİLERİNLE ULAŞAMAMIŞ İSEM,SENİ SEVMEDİĞİMDEN DEĞİL,DAHA ÖNCE HİÇ SEVMEMİŞ OLMAMDANDIR.BELKİ İNANMAYACAKSIN AMA,SENDEN ÖNCE KİMSEYİ SEVMEDİM.HİÇ AŞIK OLMADIM,SEVMEK NASIL BİR ŞEYDİR HİÇ YAŞAMADIM.SANA,YALIN HALİMLE GELDİM,YALAN DEĞİL,HAM HALİMLE GELDİM.BEN DEĞİL,SENİN İSTEDİĞİN ĞİBİ OLMAYA GELDİM.AL BENİ,İSTEDİĞİN ĞİBİ YOĞUR,ARZULADIĞIN ŞEKİLE BENZET DİYE HAM OLARAK GELDİM SANA.YANLIŞLAR YAPMIŞ OLABİLİRİM,BU SENİ SEVMEDİĞİMDEN DEĞİL,SEVĞİYİ,SEVMEYİ BİLMEDİĞİMDENDİR.UZUN YILLAR AKTİF SİYASET YAPMIŞ BİRİYİM AMA,SANA,POLİTİK DAVRANMADIM,İÇİMDEN NASIL GELMİŞSE,NASIL HİSSETMİŞSEM ÖYLE DAVRANDIM.YALAN DEĞİL,YAPMACIK DEĞİL,YALIN DAVRANDIM,GERÇEK DAVRANDIM...OYUN OYNAMADIM.GÜNÜMÜ DEĞERLENDİRMEYE KALKIŞMADIM,FIRSAT KOLLAMADIM...SENİN OLMAK İSTEDİM,HAYATIMI SENİNLE YAŞAMAK İSTEDİM,İSTİYORUM...
SEVDİĞİM,
BİLİYORMUSUN NE GÜZEL UMUTLARIM HAYALLERİM VARDI,HEPSİNDE SEN VARDIN GELECEK İÇİN KURDUĞUM HAYALLERİN.HERKESİ VE HERŞEYİ GERİDE BIRAKIP BAŞBAŞA UZAKLARA GİTMEK VARDI,KÜÇÜK AMA SEVİMLİ ÇILĞINLIKLAR YAPMAK İÇİN.ELELE DOLAŞIP,GÖZ GÖZE SEVDA ŞİİRLERİ OKUYACAKTIK BİR BİRİMİZE.BİR SEN OKUYACAKTIN BENİM İÇİN YAZDIĞIN ŞİİRLERİNİ,BİR BEN SENİN SEVDANLA YANAN YÜREĞİMDEN GELEN,USTA ŞAİRLERİN YAZDIĞI AŞK ŞİİRLERİNİ FISILDAYACAKTIM KULAKLARINA BAŞKALARI DUYMASIN,KISKANMASINLAR DİYE,KEM GÖZLE BAKANLARIN
NAZARLARINDAN SAKINMAK ADINA SEVDAMI...BEN,YÜREKTEN SEVDİM SENİ,BAŞKALARIYLA PAYLAŞAMAM SEVDAMI,YÜREĞİMDE YAŞAR,YÜREĞİMDE YAŞATIRIM SENİ...GÖNLÜMDE YAŞAMAK,DUDAKLARIMDAN ADINI EKSİK ETMEMEK,GÖZLERİNDE ERİYİP KAYBOLMAK İÇİN SEVDİM SENİ...
İSKELE MEYDANINDA Kİ ÇAMLARIN ALTINDA OKŞAMIŞTIN YA BİR ZAMANLAR YÜZLERİMİ,BİLİYORMUSUN,HALA YÜZÜMDE ELLERİNİN SICAKLIĞI...
HANİ,KİMSELERE ALDIRMADAN MASUMCA ÖPMÜŞTÜM DUDAKLARINDAN...BİLİYORMUSUN
SEVDİĞİM,DUDAKLARIN HALA DUDAKLARIMDA...SEN,HALA KALBİMDESİN,YÜREĞİMDE,GÖN
LÜMDESİN,AYAKLARIM YERE BASTIĞI SÜRECE,BEYNİM ALĞILADIĞI SÜRECE BENDE KALACAKSIN,BEDENİN BAŞKA YERLERDE OLSA BİLE!!!
SENİ SEVDİM, SEN OLDUĞUN İÇİN.SESİNİ SEVDİM,HUZUR VEREN DİNLENDİREN SESİNİ .YÜZÜNÜ SEVDİM,BAKTIKCA BAKASIM GELEN GÜZEL YÜZÜNÜ.GÖZLERİNİ SEVDİM, BAKTIKÇA İÇİNDE KAYBOLDUĞUM BUĞULU GÖZLERİNİ.SENİ,SEN OLDUĞUN İÇİN SEVDİM...
ARTIK DÖNMEYECEKSİN BELKİ DE;BEDENİNİ ALIP GÖTÜREBİLİRSİN BAŞKA YERLERE,BUNA ENĞEL OLAMAM AMA,SENİ BENDEN GÖTÜRMENE İZİN VEREMEM,SEN BEN DE YAŞAYACAKSIN,
RUHUNUDA ALAMAZSIN Kİ BENDEN...BAK;KAÇ ZAMANDIR MAHRUM BIRAKTIN KENDİNDEN. HİÇ
ARADIM MI SENİ,ARAMADIM,ARAMAM DA,NEDEN ARAYAYIM Kİ ZATEN BENDESİN...HAYALİNLE
YAŞAMAYA ALIŞTIM,SABAH KALKARKEN DE,AKŞAM YATARKEN DE,BESMELE NİYETİNE SENİN ADINI ANIYORMUŞUM,KARA KIZIM BABA NE DEDİN SEN DEYİNCE FARKETTİM...MEĞER SENİN ADINLA YATIYORMUŞUM...
SEVDİĞİM,
YAŞANIYOR SENSİZ DE AMA,İŞTE ÖYLE YAŞANIYOR BE CANIM.BİR HAYALET GİBİ,CANSIZ VE İSTEKSİZ...HANİ DERLER YA,ARTIK GELMESENDE OLUR;BELKİ GELMESENDE OLUR AMA, ÇIKIP GELSEN ANSIZIN ÇOK DAHA GÜZEL OLUR BE CANIM...HANİ ÖYLE ÖYLE GEÇTİ İÇİMDEN BİRDEN...HANİ GELİVERSEN DEDİM,SANA AÇIK GÖNÜLLERİ GÖRÜVERSEN...
DUDAĞIMDA Kİ YARIK HALA GEÇMEDİ O GÜNDEN BERİ,HANİ O’NU İYİLEŞTİRİVERSİN...
HAYALİMDE DE OLSA, UYANIKKEN GELİVERSEN DİYORUM...
BİLİYORUM,BEKLETMEZSİN SEVDİĞİM...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.