- 1623 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Türk Askeri Türk Milletinin Onuru ve Gururu
Türk askeri Türk milletinin onuru ve gururudur Cafer KARAMAHMUT/Özvatan
Değerli okuyucular;
Siirtli asker yürürken kameraya "Hepsine çok selam söylüyorum. Çok özledim., az kaldı zaten." diyor. Aynı asker muhabirin "Memleket nere? sorusuna "Siirt" cevabını veriyor. "Dağlıca’da görev yapmak nasıl bir duygu? Zor mu? " sorusuna da mehmetçik "Güzel.. Vatanın her yeri bizim için aynı. Fark eden bir şey yok." Cevabını veriyor. Org. Başbuğ’u karşısında gören Volkan Demir ve Necati Yurt, arkadaşlarının şehit düşdüğü Gediktepede görev yapmakta ısrar etti. VİCDANIM EL VERMİYOR’
Volkan Demir, “Gedikli üs bölgesinde göreve hazırım komutanım” dedi.
İlker Başbuğ, Demir’e “Niye oraya gitme istiyorsun?” diye sordu. Demir’in yanıtı şu oldu:
“Çünkü bir sene beraber olduğum arkadaşlarımı şehit ve yaralı verdim, buna vicdanım el vermiyor komutanım. Geride kalan askerliğimi orada bitirmek istiyorum, gerekirse fazlasıyla...” "DİKİLİ TAŞ OLMAYA RAZIYIM" Türk askeri Türk milletinin onuru ve gururudur.
Şehit Süleyman Akan’ın acılı annesi Esmer Akan “Dünyadan haberim yokken oğlum öldürüldü. Ciğerim yanıyor. Civanım anan sana kurban olsun. Benim kimsem kalmadı bu dünyada. Yoksulluk, sefalet içinde 3 yetim büyüttüm. Şimdi torunum da yetim kaldı. Ne yapacağım diyerek sinir krizleri geçirdi.
Değerli okuyucularım;
Şehit anası Esmer Akan’ın acısına hangi yürek hangi vicdan ve hangi insan dayanır. Bu kadına bu acıları çektirmeye kimin hakkı var? Bu kadına bu zulmü yapan ve yaşatan hangi vicdansız hangi amaçla yapmaktadır. Eğer kürt davası ise, bu kadın kürt’ün ta kendisidir.O halde niye neden niçin?
Değerli okuyucularım;
Hepinizin malumu olduğu üzere asil milletimizin asil davranışları arasında Türk askerine karşı özel sevgi ve saygı beslemeleridir. Bunun sebebi ise, asker ocağını Peygamber ocağı olarak görmeleri ve bilmelerinden kaynaklanmaktadır.
Bunun örneğini her fırsatta gösterir ve hayata geçirir. Bununla yetinmeyen aziz milletimiz Türk askerine sevgi ve saygıda asla kusur etmez.
Bilir ki, milletinin huzuru devletinin bekası için Türk askeri hiç tereddüt etmeden kanını da canını da feda eder. Peki tüm bunları niye neden ve niçin yapar. Ülkesinde yaşayan tüm insanların namusu, haysiyeti, şerefi ve insanca onurlu bir şekilde Türk Bayrağının gölgesinde huzurlu ve mutlu bir şekilde yaşamaları için.
Askere giden gençlerimiz üzülerek değil, sevinerek gider. Hatta damat adayı gibi eline kına yakılır her gün bir komşusu davet eder ve harçlık verirler. Harçlık deyince bir olayı kısaca arz etmek istiyorum. Köyün ileri gelen zengin ailenin oğlu askere gitme hazırlığında asil milletimizin örfünde, geleneğinde ve adetinde olması itibarıyla komşusu çoban yani köyün çobanı asker adayına harçlık vermek ister. Mehmetçik adayımız komşusunun maddi durumunu bildiğinden verilmek istenen harçlığı almakta terettüt eder. Çoban oğlum bizim adetimiz al bakıyım…der ve azda olsa Türk askerine karşı kutsal görevini yerine getirir. Bu görevi dahi yerine getirmekten imtina edenlere yazıklar olsun.
Ülkemizin birlik ve beraberliğine, bölünmez bütünlüğüne karşı yapılan hain saldırıların karşısında Türk milleti her zaman ve her yerde TEK BİLEK VE TEK YÜREK OLMUŞTUR. BUNDAN SONRA DA OLACAKTIR.
Türk askerine duyarsız olanlar dahil olmak üzere mayın döşemek, pusu kurmak suçlu-suçsuz, çoluk,çocuk ayırt etmeksizin haince saldırıda bulunanları kınıyor kahraman şehitlerimize Cenab-ı Allah’tan rahmet temenni ediyor yüreği yanan acılı ailesine,yakınlarına ve Türk milletine başsağlığı diliyorum.
İnsan en doğru kararı kaç yaşında ve ne zaman verir ?
Akıllılar değirmen yapar, zavallılar un ügütür.
Akıllılar silah üretir, zavallılar silah kullanır.
Peki kazanan kim? Kaybeden kim?
Şerefle bitirilmesi gererken en ağır görev hayattır.
Asil millet, güçlü devlet büyük Türkiye. Saygılarımla
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.