- 597 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Üç Kadın ve Ahmet
Üç kadın toplanmışlar havadan sudan konuşmuyorlardı tabi. Onlar için hava gibi, su gibi gerekli olan, vazgeçemedikleri dedikodularını yapıyorlardı.
- Ya duydunuz mu Ayşe’nin kocası Yeşimle aldatıyormuş,
- Yok canım yapmaz Ahmet öyle bir şey, bir birlerini çok sever onlar. Ne zorluklarla evlendiler.
- Yapmış işte Fatma görmüş Yeşim’in evinden çıkarken.
- Boş ver sen Fatma’yı o Ahmet’e aşıktı zaten elde edemeyince iftira atmıştır, araları bozulsun Ayşe ile diye.
- Gözümle görsem inanmam. Ahmet yapmaz.
- Kız sen niye Ahmet’i bu kadar savunuyorsun hayırdır.
- Saçmalama ne diyorsun sen.
- Geçen gün fark etmedim sanma nasılda göz göze bakıştığınızı. Bir şeyler mi var yoksa aranızda kız, anlat anlat çekinme bizdenmi saklayacaksın.
- Bi gidin ya delimisiniz siz. Yok bişey aramızda. Selam versek birine sizin dilinize düşeceğiz demek.
- Hadi hadi bilmezmiyim lisedeykende aşıktın sen ona, bilmiyorum mu sanıyorsun, nasılda kitaplarının arasına onun isminin baş harfini yazardın, sonra ona bakıp bakıp off çekerdin.
- Bilmiyoruz sanki öyle tabi.
- Ne var aranızda bakalım. Sanki gidip Ayşe’ye söyleyeceğiz hemen, bize güvenmiyormusun sen.
- Yok bişey aramızda kendi kendinize gelin güvey oluyorsunuz. Sizi tanımasam benimle uğraşmak için geldiniz diyeceğim.
- Hadi hadi itiraf et işte hoş adam,
- Öyle valla şöyle bir göz kırpsa bana yeter valla.
- Ayşe hak etmiyor zaten Ahmet’i sanırım mutluda edemiyor yoksa neden başka kadınlarda olsun ki gözü.
- Aman sende erkek işte hepsi aynı değimli.
- Tutturdunuz bi Ahmet, neymiş bu Ahmet böyle haberimiz yokmuş. Yapmaz Ahmet öyle şeyler kızlar boşuna adamın günahını almayın.
- Nerden biliyorsun erkek değimli oda yapar.
- Ahmet yapmaz.
- Yapar işte bal gibide yapar.
- Ahmet yapmaz diyorsam yapmaz kızdırmayın insanı
- Geçende yabancı bir kadınla gördük tanıyamadık ama akrabalarından falanda değildi. Aldatıyor işte Ayşe’yi.
- Ben çayları tazeleyeyim
- Bende yardım edeyim sana
- Yok sen otur ya misafirsiniz
- Sen bilirsin şekerim
- Alo Ahmet nasılsın, hani karından boşanıp beni alacaktın, hani beni seviyordun, yeşimidemi öyle kandırdın, ya geçen gün yanındaki yabancı kadın kim di hesap ver çabuk. Ben kimim senin için, yeşim kim? Hande kim? Ya o yabancı kadın? Sen kimsin Ahmet? Ben kimim? Çabuk söyle kimim ben.
- Ya canım neler saçmalıyorsun, yeşim kim, ne oluyor Allah aşkına az kaldı anlaşmak üzereyiz Ayşe’yle, boşanıp seninle evleneceğim biraz daha sabret hayatım yoksa bu Ayşe her şeyimi alır. Akşama sendeyim konuşuruz canım ne olur ağlama yok böyle bir şey şimdi müşteri geldi canım akşama
- Tamam
- Ne oldu kız gözlerin kızarmış ağladınmı yoksa
- Yokya çaya limon keserken gözüme kaçtı.
- Aman canım ya dikkat etsen kendine
- Hem Ahmet yapmaz öyle bir şey siz yanılıyorsunuz.
- Ahmet nerden çıktı canım ya onu geçeli çok oldu
- Sen Hüseyin’i duymadın galiba
- Ne olmuş ki Hüseyin’e
- Ne olmamış ki, önce karısı evden kovmuş, sonra babası eve almamış, sonra işinden kovulmuş, sokaklarda yatıyormuş.
- Ya sizde varya nasılda abartıyorsunuz bu yediğiniz pastaları onun çalıştığı yerden aldım bu sabah hemde Hüseyin’in elinden.
- Biz öyle duyduk şekerim
- Siz hep öyle duyuyorsunuz sanırım, yoksa Ahmet öyle bir şey yapmaz.
- Taktın ama sende Ahmet’e.
- Takarım tabi Ahmet iyi birisidir, yapmaz işte.
- Ne aşkmış ama toz kondurmuyor Ahmet’in üstüne
- Unut Ahmet’i evlendi kızım o hem dün Ahmet’in karısını gördüm iyice karnı burnuna gelmiş, bir aya kalmaz çocuğu olur.
- Ya ne diyorsun sen Ahmet öyle bir şey yapmaz
- Niye ağlıyorsun canım ya evlenince genelde çocuk yaparlar üzülme sen
- Ya Ahmet yapmaz, boşanacak onlar benimle evlenecek, yapmaz
- Ah safım benim senide kandırdı demek
- AHMET YAPMAZ diyorum.
Ter içinde kapının zil sesiyle uzandığı kanepeden fırlayarak kalkan Aysun gördüğü rüyanın etkisiyle kapıyı açar ve karşısında bu gün kendisine çaya gelecek olan iki arkadaşını görür.
- Biz geldik
- Hoş geldiniz ama Ahmet yapmaz bir kelime daha duymak istemiyorum bu konuda’der ve şaşkın bakışlar arasında arkadaşları içeri girerken.
- Ahmet kim canım ya
- Ay canım uyuya kalmışım rüyanın etkisinde çıkamadım her halde daha Ahmet mi dedim ben
- Hani bizim lisedeki Ahmet demi
- Yok canım ya Ahmet falan susun kafanızı kırarım bak.
- Tamam tamam Ahmet demek.
- Hani bizim sarı saçlı Ahmet mi ya ben hatırlayamadım. Hangi Ahmet
- Tamam tamam sustuk bize ne Ahmet’ten kibrit suyu hepsinin köküne
- Öyle demeye ya Ahmet yapmazmış bak
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.