- 2296 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Salaklık ve Farklılık
Bu yazı yazmaya başlıyorum fekat diyorum ki, abi kimse merak etmez kimse ...lemez, Öyle ama emaaan saat bilmemle kaç çokta umrumdaydı felan yada aç qız yemekteyizi felan, o durumlar söz konusudur..Kimse kendini marjinal, üstün tutmasın hepimiz izliyoruz bu tür programları gerçi ben mizah malzemesi için izliyorum ama bu programları sırf orgazm olmak için bile izleyenler var..İşin ilginçi ’’yemekteyiz’’ programı’nın reytingi’ni tavan yaptırmak için 1-2 seneye kadar fantezilere de başlarlar...Hani mumları masaya değil de koltuklara koyabilir bu yarışmacılar..Zira o pis herifler’in ve ne olduğu belirsiz kadınların yemeklerini yiceğime dışardan ne olduğu belirsiz midye dolma veya davuk ehiehi döner yemeyi yeğlerim..Benim kavrayamadım nokta ise bu program yapımcıları’nın farklı program yapıp reyting alıcam diye salaklık yapmaları..Ve o salaklık ile farklılık arasında ki ince çizgi şudur; salaklık bilgisizlik ve mantıksızlık sonucu bilinçsiz yapılan hareketlerdir(bkz. Yemekteyiz, Varmısın Yokmusun, Survıvor Dizi olarak; Ezel, Kurtlar Vadisi-bir hayli saçma-akasya durağı -cıvık mizah-, arka sokaklar -adamlar narkotik,cinayet her olayda onlar ne biçim poktan bir emniyet bu-,Doktorlar gibi gibi).Farklılık ise: aşırı bir bilgi birikimi, zeka ve mantığın birleşmesi ile meydana gelmektedir(bkz.(Kelime Oyunu, Dragon Den’s, Disko Kralı, 32.Gün, Belgeseller, Dizi olarak; DR.HOUSE, Breaking Bad, Muhteşem Yüzyıl, Avrupa Yakası -Niye bitti niyeeee) ve farklılık bilgiyle gelen entellektüel jönlüğe geçiş yapmamızı sağlar..İdeolojik yapı hazırlar kişiye vs. vs. ’’Farklı olmak için salak olmayın...’’ Salak olmak için FARKLI olun...’’ ;)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.