- 1215 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
MÜEBBET AŞKIM
Bir şekilde başlamalıyım satırlarıma...
sana benzetmeler yapmak, imgeleri üzerine iliştirmek, teşbihte hataları sıralamak benim için o kadar zorki...
Sevgim; nasılsın çiğ tanem?
Arasat da üşüdüm seni beklerken. Senin sayende düşmüyorum, rüzgara katılmıyorum, dört elle sarılmıyorum hiç bir şeye.
En son solumdan vurduğun yerdeyim, kokunu bitirmedim bile, ellerimde senden kalan zerrelere dokunuyorum.
yüreğime yapışan seni çıkarmak, hemde yırtarak oralığı, parçalarına ayırarak çıkarmak...
Bİr aptallık ettim denedim sevgim. Lakin olmadı işte, neşteri seven hastalık bu, dokundunmu ucundan dahada büyüyor. Belkide benden kalan son satırlar bunlar, ileride sen olmuş ben yazacak sana dair özlemi.
Gülüşüne büründüğüm...
Zehirli çiçeğin yalancı rengine mi aldandım, aklımın ucundan gelip geçen korkuların tecavüzünde duygularım. Hangi sebeple sevişirse sevişsin, sonuç doğuramaz biliyorum
Ya git gide ölüyor, yada her geçen an sana dönüşüyorum.
Halimden hal çıkaramaz oldum, pirayem...
Görenler yaşayan ölü diyor ama kabristandakileri duyamıyorum. Kendimi bildiğim zamanlarımda oluyor, ki bilmek ölmek gibidir, gitmek; bile bile ölmek.
Son demlerini yaşıyor şuursuz sensizlik. Seni unutmanın katili olmak ne de güzel, müebbet aşk’la yargılanmak bir lutuf. Tek korkum, yine ölürsem seni görebilirmiyim bilmiyorum.
YORUMLAR
ne kadar güzeldi anlatamam...okudum,,okudum,,okudum,,sevgili dostum uzun zamandır okuduğum, beni en çok etkileyen yazıttı...yürekten kutlarım..sevgiler..
ferromuratti
etkin bende; senle tepkileşecek haberin olsun:)
Saygıda sevgide benden bolca...
sevmek.....alabildiğine....uçsuz bucaksız....gönlünce......boş ver ölümü ....gününü yaşa bırak yarını tanrı yazsın....saygılar
ferromuratti
ferromuratti
Ama bu acı aranası, hatta aranıpta bulunamayacak cinsten tatlı bir şey.
mesela; acılı çiğ göfte gibi. Mesela tarhan çorbasının içine katılan küçük küçük köz biberler gibi.
Böyle sardımmı sardığını, kalp kalbe selam verdiğinde duyduğun gibi.
Böyle yokuştan aşa inen arabanın lastikleri yerden havalanırya hani içinde garip olur öyle bir şey.
Çiğ köfte yemezsem, tarhana içmezsem , araba ile tam gaz o yokuşu inmezsem birde sarılmazsam, acıya mahal yok.
AStığın suratın benim bir nebzemden kaynaklandı ise gülüver, senin acında tuzu biberi olmasın birde..
saygımla..
Fulya CODAL
ferromuratti
hoş geldin...
ferromuratti
"Müebbet aşk" kaldı mı günümüzde?
Kaldıysa ne mutlu size...
Duygular satır satır nakşedilmiş.
Çok güzeldi.
Yüreğinize sağlık. Sevgi ve saygıyla
ferromuratti
Güzel bakan güzel görür ve güzel de görenindir demişler...
Hoş geldiniz,