ANACIM
Bugün hayatımda en acı haberlerden biri aldım .hayatımın anlamı aşkım beni şu hayatta karşılıksız seven dünyalar iyi annelerin en güzeli(bütün anneler kutsaldır)canım annemin bizz insanların korkulu hastalığı kanser olduğunu öğrendim .
Herhangi günlerden bir gündü benim için sabah kaltım oğlumu okula bıraktım ve işime gittim,çalışmaya ama !içimde öyle bir sıkıntı vardı ki içim içime sığmaz oldu.
saat 11.20 gibi canım annem aradı. halimi hatırımı sordu.ama!çok kötü bir sesle belli rahatsızdı.Mevsimsel grip olduğunu biliyordum.Oysa annecim hastaneye muayneye gitmiş.
Ve o illet hastalığın pencesine takılmıştı.bu kötü haberden bile iyi bişey cıkardık.tümör iyi huyluymuş,peygamber efendimizin (s a v)bir hadisi var ki en kötü durumda bile bir iyi şeyler cıkartabilmek.ewet bizde öyle düşündük bugün ama içimizde ki acıyı azaltmıyordu.
Şugarip fani dünyada insanı tek koruyan değerli annelerimiz ki inanın şuan bende bir anneyim gelin görünkü acımı hafifletemiyorum....annem evde yoksa o eve girmek istemiyorum oysa babam da var amaaa...!!anneciğim çok ayrı.
siz değerli okurlarım şimdi sizde herkim annesinin yanındaysa o dünya iyisi annelerini birkez yanalarından öpün yada sarılın eğer uzaktaysa arayın ve çok sevdiğinizi söyleyin .
Ben anneciğimi çok ama çok seviyorum.rabbim kimseyi annesiz koymasın.evlatlarına sevidiklerine bağışlasın.allahım bütün hastalarımazada şifa versin.
CANIM ANNECİĞİMMM SENİ ÇOK SEVİYORUM
ALLAH BAŞIMZDAN EKSİK ETMESİN SENİİ.......