- 723 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
AKLIM TAKILDI
/Ask bittikten sonra arkadas kalalım dediler, gule baska isim versen degisik kokar mı ?
Aşk biter mi?
Arkadaşlık, aşkın bir üst kademesimidir ?
Lİg mi bu, takımlar kaybettikçe bir alt kümeye düşsün.
Terfi etmekmidir aşk, arkadaşlıktan ? yada sürgün olmakmıdır, aşktan arkadaşlığa geçelim demek.
Ortak alınan karar ile gerçekten aşk_ı hapsetmek mümkün olabilirmi. Yada aşk yıkanınca üstümüzden gidermi? iki kere iki dört ederken, aşk kere aşk mislisi edermi?
Yada bölünürmü aşk, birazı anneme, birazı sevgilime, birazı size işte. Bir nefeste birden fazla aşk kokarmı? Kollar bir çok aşkı kucaklarmı?
Aşk; mevsimine göre değişirmi?
Zamana göre ayak uydururmu, hani çeşme başına bırakılan mektupların yerini mms ve sms aldıya, yada e posta, aşkın bilgisayar kullanabildiğinin bir delilimidir?
O eski aşklar nerde demek mi doğrudur, yoksa aşıklar mı denilmeli?
Yok böyle aşk, aşk ve ceza , yer gök aşk diyerek zamanın dizilerine ismini vermek aşkın tercihimidir veyahut aşk artistlik bir hareketmidir?
Ben birine aşık olsam, oda bana değilde bir başkasına olsa. Bir başkası, benim aşık olduğumu zerre kadar kaleye almasa,
Aşkımı üzmeye ne hakkın var diye Aşkımın aşkının karşısına dikilsem ve bu kıza bu yapılırmı diyerekten iki tokat atsam yüzüne, Aşkım bana kızarmı, nasıl kıydın aşkıma diye?
O ölürse , aşkımda ölürmü?
Ya ben ölürsem, O na sunduğum aşkın bir değeri kalırmı?
Aşk ben miyim?
YORUMLAR
ferromuratti
:)..yazıyı dikkatlice okudum..soran, sorgulayan beyinlere saygım sonsuz..sorular ardarda dizilmiş yine, aşk arkadaşlık çelişkisi irdelenmiş..günümüzde en çok karıştırılan ikilemler..hem arkadaşız, hem aşığız..hem kaçağız, hem sevdalıyız ölümüne..ama bir nokta var ki o da; insanlar birbirine ya aşıktır, ya arkadaştır ya da birbirinden tamamen ayrıdır..bu saydıklarımın hepsi de birbirinden ayrı, birbirine zıttır..karıştırdığımız için ya, ilişkler hep sarpa sarıyor..
yazan arkadaşa teşekkür ediyorum ve bu sorgulamada kendisini hem destekliyor ve hem haklı buluyorum..teşekkürler..:)
ferromuratti
senide haklı bulanlar olsun inşallah:)
şaka bir yana eyvallah, hoş geldin.