Kirli oyun
Salıverilen hizbullah liderleri kaşla göz arasında ortadan kayboldu.Ne kadar ilginç değil mi.Çıkar çıkmaz pasaportları hazır gidecekleri yer hazır onları kaçıracak organizasyon hazır.Ondan sonra da yetkililer "aaa kaçmışlar" dedi.Biz bu filmi daha öncede gördük sanki.
Kaçakların İranda olduğu söyleniyor.Doğrudur.Ben bu senaryoda ölümcül bir tezgah olduğunu düşünüyorum.Hizbullah Pkk ya birleşelim çağrısı yapmış.O da dümen hedef saptırma.İran hizbullahçılara kucak açayım derken başına örülecek çorabın farkında değil.Bu işin altında da kesinlikle Amerikanın parmağı var.Salıverme emrini onlar verdi.Amerika salyalı ağızlarla İrana gözünü dikmiş durumda.Ve ona bir bahane lazım.Irakta Saddamı, Afganistan ta talibanı bahane ettiği gibi ki her ikisini de doğuran besleyen ve büyüten yine kendisidir İranda da hizbullahı kullanacak.Tabi onun için hizbullahın güçlenmesi ve can yakan eylemler yapması gerekiyor.Kısa bir süre içinde hizbullahın dünyanın başına bela olması muhtemel.Ve tabi Türkiyenin.Amerika İrana girdiğinde Türkiyeden yine destek isteyecek. Amerikanın yanında yer almamız içinde canımızın yanması gerek.İnşallah yanılıyorumdur ama
Amerkanın iğrenç politikası böyle işliyor.Allah sonumuzu hayır etsin.Saygılar.
YORUMLAR
Ne Amerika imiş ama...
Hangi taşı kaldırsak altından hep o isim mi çıkar...
Amerika da çok yakın dostlarım var en yakın arkadaşlarım hatta....
Bana yakın zamana kadar gel nolur buraya yerleş hep birlikte olalım dediler..
Dedim ki ; Amerika nın sağlayacağı maddi imkanların farkındayız .
Ama ya kendi memleketimin manevi duygularını ararsam...ki biliyorum böyle olacaktı...Hep pişmanlık duygusu.
Siyasetten anlamam; ayrıca da hiç ilgi alanıma girmedi ...Sevmeyınce uzak duruyor insan ..Okusa bile aklına tutmak istediği kadarını tutuyor...Taa ki bana ucunu dokunacak yere gelene kadar..
Yetecek kadar dediğim de yazdığınız işte bu hayati bilgiler...
Çok teşekkür ederiz...
izmirim
Yargıtay istese idi yargılardı ama yıllarca kasıtlı olarak yargılamadı ..öteledi..ama kendilerine dokunacak bir olayda anında yargıladılar....Amerika yargıtaya bunları yıllarca rafta beklet sonrada salıver mi dedi.....Yargı sistemimiz kokuşmuş...vatandaş yargı tekelinden ve reformundan yana..artık bu çağdışı mezhepçi tarafgil, Chp ye aleni oynayan kendi işinden başka herşeye karışan, kendi harcırah ve koltuk sevdasından vazgeçmeyen hantal bir sistem....