- 591 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
cansıkıntısı
Vatana neden ihanet ettiniz?
Biz vatana ihanet etmedik
Kanepede oturan siyah takım elbiseli adam kahvesinden bir yudum aldı. Başını cama doğru çevirip aşağıdaki kalabalığı küstah ve aşağılayıcı bir tavırla izlerken sağ bileğini yukarı doğru kaldırıp şahadet parmağını havaya dikti ve ilk kurşun sarp’ın sol baldırına saplandı. Sarp acı içinde yere düştü inlemeye başladı. Siyah takım elbiseli adam “– kalk “ dedi kalkmayınca ikinci kurşun sol omzuna girdi.Sarp küfürler edip bağırmaya başladı.
Adam sus dedi
Sarp sustu
Adam kalk dedi
Sarp kalktı
Demin ki o gururlu duruşundan geriye aciz bir et yığını kaldı. Adam kahvesinden bir yudum daha aldı ve bir sigara yaktı. Kapı açıldı içeriye sarpın annesi ve babası getirildi. Adam şöyle bir süzdü yaşlı kadın ile adamı sonra başını sallayarak bir emir daha verdi. Kadının eşarbını çözdüler boynuna geçirdiler ve fazla güç harcamadan boğdular. Ağzı bağlı yaşlı adamın gözlerinden yaşlar süzüldü sarp ise tepki vermedi.
Adam tekrar sordu “vatana neden ihanet ettiniz ?”
“ Biz vatana ihanet etmedik”
Adam sigarasını söndürdü ve yeni infazı emretti. Tavandaki kalasa ip attılar ipin bir ucunu yaşlı kadının beline bağlayıp orta yüksekliğe kadar çektiler ve yaşlı adamı sandalyeye çıkarıp boğazına ip geçirdiler karısının ağırlığıyla adamı da infaz ettiler...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.