- 1081 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BİR BAŞÖRTÜSÜ HİKAYESİ
8.sınıftaydık...
bir gün birileri geldi ve başörtülü öğretmen olunamayacağını söyledi..tek tek öğretmenlerımız sorguya alındı.o gün hepimiz için berbat bir gündü...
açmam dediler..mesleğim feda olsun ama açmam...bir anda ayrıldık..bir anda bitti herşey sanki..okul bitti..artık yüzler gülmez oldu..kızlar okulda durmaz oldu..her boş derste yada okul çıkışı koşardık hocalarımıza.muhakkak zıyaret ederdık..onlara hiç böle bakmamıştık daha önce..sevgi,üzüntü duygular birbirine karıştı...ıkı ay önce zorunlu görev yerımın değişmesıyle donk ettı aklıma..öğrencılerınden ayrılmak ne kadar zormuş..onların ne hıssettığını daha ıyı anladım..hele de kutsal bellediğin mesleğinden tamamen uzaklaştırılmak..onlara o acıyı çektirenlere Allah soracaktır elbet..
bir gün birileri daha geldi..başörtülü öğenci olmaz dedi..okulumuza bır haftalık sıkı eğitim uyguluyacaklarmış..bakacaklarmış başörtülü kız öğrencı var mı dıye..bütün yüzler düştü..sesler kesildi..sanki kelimeler bile utandı..herkes yer yarılsa da içine girsek dedıler..öğretmenlerımızn de yüzü düştü..geldıler sınıfa..bakın çocuklar..bırılerı burda kalmak zorunda ve gerekenı yapmak zorunda..eger ıcınızden bırılerı kendılerını dıgerlerı için feda etmesse hepınız fesh edıleceksınız..kendımızı feda etmek....acaba bu cümlelerı söylerken ne hıssettı benım can hocam..
sonra dedıklerı gıbı oldu..bırılerı diğerleri için kendını feda ettı...artık ders işlenmez oldu..erkek hocalar ders anlatamaz oldu..kimse başını kaldırıp tahtaya bakamaz oldu..
sonra bu baskı bitti..artık özgürdük..okulumuzu terkettıler...küçük çocuk tabiri ile öcü adamlar :))
kendımı kurtardık ta öğretmenlerımız unutamadık..başını açmayı kabul edenler sonradan pantolon giymeye de başladı...üzüntümüz hepten arttı...öğretmenlerimiz hep şunu vurguladı bize ..
"İMAM HATİPLİ OLMAK AYRICALIKTIR..ARTIK SİZ SOKAKTAKİ NORMAL İNSANLARDAN FARKLI OLMALISINIZ"
Ey Sevgili Dostlarım..can dostlarım..yaşadığımız en zor zamanlardan olmalı bunlar...Ey İmam Hatibim sen şimdi eski imam hatip olsan...
BİR KARA KUŞ AĞLAYİİ.TAŞ VURMUŞ KANADİNA..
AĞLAMA KARA KUŞUM..DÜŞMANIN İNADINA..
YORUMLAR
''kendımı kurtardık ta öğretmenlerımız unutamadık..başını açmayı kabul edenler sonradan pantolon giymeye de başladı...üzüntümüz hepten arttı...öğretmenlerimiz hep şunu vurguladı bize ..''
Sadece sınıfta baş örtülü oturmak adına Kur'an'da en az 99 yerde gecen ilim bilim öğrenin, öğretin emrini terk etmek! işte ben bunu hiç anlayamayacağım. Üzgünüm... Bügünkü yaftacı dayatmacıların aleni din dindar düşmanlarının varlık sebebi bir bakıma ekmeklerine yağ sürmenizdir demek yanlış olmaz sanırım.