Geç Kaldım
Sevmenin zamanı olur mu demeyin. Sevmenin yeri de olur zamanı da.
Bir sevgi düşünün geç kalınmış, bir sevgi düşünün zamansız
güz gülleri gibiyim
hiç bahar yaşamadım
ya sevmeyi bilmedim yıllarca
ya sevince geç kaldım
Şarkıda ne güzel anlatıyor sevginin zamansızlığını.
Nedir sevgi?
Dünyada en kıymetli hazinedir.
’Aşk mı sevgi mi’ diye sorulduğunda sözleşmiş gibi herkes aynı şeyleri söylüyor, ’Aşk geçicidir sevgi kalıcı’
Geçici olduğunu bile bile niye aşık oluyoruz o zaman?
Niye gereksiz efor sarfediyoruz? Kısa yoldan sevelim gitsin!
Acaba aşkı bulamadığımız için sevginin arkasına mı saklanıyoruz?
Ne kadar zor seviyoruz ne kadar zor aşık oluyoruz. Oysa etrafımıza bakınca herkes aşık herkes sevgili gibi. Renk körlüğü gibi bir şey olsa gerek.
Herkes aşık herkes sevgi dolu olsa herkesin mutlu olması gerekir. Oysa mutsuzların sayısı mutlulardan çok daha fazla
Nerede yanlış yapıyoruz?
Aşk+Sevgi = Mutluluk
Bütün bunlar yanyana gelince insanın bulutlara çıkması lazım ama öyle olmuyor, daha çok Bermuda şeytan üçgenini anımsatıyor.
Zamansız sevgiler zamansız aşklar mı bu derece yıpratan insanları?
Neler oluyor bize, bize neler oluyor...
:) İyi bayramlar.
YORUMLAR
Sevgiye gec kalinmislik diye birsey yok bence.
Yüregine saglik yine güncel eskimeyen bir konu.
Sevgilerimle
Esma KAHRAMAN
Sevgilerimle Sayın Yazarım.
Niye duygular üzerine kafanızı yoruyorsunuz? Kalbin dakikada 140 kere atması mı, yoksa 85 kere mi? Size ne? O gün içinizden ne geçiyorsa onu hissedin, nedenini niyesini sormayın. İnsansınız işte, çeşitli duyguları sırayla hissedip gideceksiniz. Niye aşık olmuyorum acaba en az ''Niye şu an patlıcan istemiyorum?'' diye sormak kadar anlamsız. Ya da ''patlıcan mı, ekmek mi? Biri mevsimlik, öbürü ömür boyu''.
Bugün latte istemiyorum. Oysa etrafıma bakınca herkes latte içiyor gibi. Niye latte istemiyorum? Niye? Niye? Aman Tanrım!
Esma KAHRAMAN
Hanımefendi,biri diğeriyle küstür bunun.İkisi bir arada olmaz.Aşık olunur, sevgiye sıra gelir aşk kaçar gider.Seversiniz ne kadar zorlarsanız zorlayın aşk görür durumu, asla oraya gelmez.Sonuç; '' Hem aşığım hem seviyorum.'' diyorsa, soruyorum ben de ;Kaç gün daha ?.............Sıkı tut aşk kaçmak üzere :))
Ya bana ne bunlardan...Kim aşık kim maşuk ...şimdi gelir cemre2 sen ne dedin bakıyım?...Hadi kem küm lam mim...
Derin konuydu , tebrik eder saygılar sunarım.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler her ikinize de.
ya yanmayı bilmiyor kimse ya da sevmeyi. elmayı sevebiliriz ama ona aşık olamayız. aşk paylaşılmaz asildir, göz yaı ister sevgi ise korkakça gidenin ardından oturup ağlamaktır
Esma KAHRAMAN
Herhangi biri için
Fakir,orta halli,zengin yada çok zengin dendiğinde,hemen oracıkta muhasebesini yapıp rafa yerleştiriyoruz.
Yanılma olasılığı olsa da,üç aşağı,beş yukarı ortak bir rakamda buluşuruz..
Amaa..,
Hoşlanma,sevme ve hele hele aşka sıra gelince,genelde çuvallarız.
Evet,zor seviyoruz ama aşık olurken hesap-kitap yapacak vakit yok.Hesapsız yatırımların sonu da,malum!..
Hele şu,hoşlanmaya ne demeli ? Kızılay'a indim miydi,kimi görsem hoşlanıyorum.
N'oluyor bana,neler oluyor ?
Amaann..,boşver be Sayın Yazarım.Bırak,dağınık kalsın..
Teşekkürler
DÜMDÜZ tarafından 1/17/2011 1:48:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
Sevgiler Sayın Yazarım.