- 529 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
sga2 Yazısına Yorum Yap
"sga2" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
16 Ocak 2011 Pazar 23:51:19
Yeni bir keyifin kapısını araladık...Yüreğinize sağlık Ayhan Bey.. Selamlar, saygılar.
ayhansarıkaya
@ayhansarikaya
Tşkler Eser hanım. Eleştirinizi bekliyorum. Gerçi Korkusuza hiç eleştiri göndermediniz de..
Selamlar.
Selamlar.
ayhansarıkaya
@ayhansarikaya
Bakalım olacak mı? Öykü,yaşanmış olaydan alınma. Emekli olmadan önce Bismil'e Süne mücadelsine gitmiştim. Orada arkadaşın başından geçenleri öyküeştirmeye çalıştım.
Selamlar.
Selamlar.
16 Ocak 2011 Pazar 22:59:39
Ayhan Bey, korkusuza ne oldu? Şimdi de Sündüzle Zeki Bey'in aşkını ve Zeki Bey'in güzel sesinden meşkini dinlyeceğiz gibi:)))
Güzel bir başlangıç ve güzel bir hikaye kutluyorum. saygı ve sevgimle...
ayhansarıkaya
@ayhansarikaya
Korkusuzu merak edesiniz diye biraz mola verdim romana. Korkusuzn finalini sizierle paylaşacağım,merak etmeyin.
Bu arada "Süneyle Gelen Aşk" öyküsünü yazmaya çalışıyorum.
Yorumunuz için tşkler.
Bu arada "Süneyle Gelen Aşk" öyküsünü yazmaya çalışıyorum.
Yorumunuz için tşkler.
16 Ocak 2011 Pazar 22:41:40
Ayhan bey yine çok güzel bir öykü. Tebrik ederim. Çok beğendim. Saygılarımla..
Aysel AKSÜMER tarafından 1/16/2011 10:42:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
ayhansarıkaya
@ayhansarikaya
Çok tşkler Aysel hanım.
Var olun.
Size de iyi çalışmalar diliyorum.
Selamlar.
Var olun.
Size de iyi çalışmalar diliyorum.
Selamlar.
16 Ocak 2011 Pazar 22:38:22
Yeni bir roman başlıyor galiba. Hadi hayırlısı. Tebrik ediyorum yine güzel ifadeler ve güzel bir kurgu. Selamlari, saygılar
ayhansarıkaya
@ayhansarikaya
Ben de siizin gibi "haydi hayırlısı" diyorum.Bakalım neler olacak...
Selamlar.
Selamlar.