İLK AŞK
Babam subaydı ve biz GELİBOLU nun ORTAKÖY denen müstahkem mevkisinde hertarafı çitlerle örülü sık sık belli bölgelerde nöbet tutan askerlerin çevrelediği 16 haneli bir tabiri caizse vatanı koruyan bir tepede yaşıyorduk .
O 16 tane olan lojmanlarda yaşayan subayların çocukları, altı yaşımda olan bende dahil arkası hapalı bir askeri araca bindirilerek okumak için BAKIRKÖY,deki bir okula götürülüyorduk.
Ve ben yaşım itibarıylada yapım itibarıylada içlerinde çok ufak kalıyordum. Birgün teneffüste tuvalete gitmeyi ihmal ettim herhalde, derste öğretmenimede söyleyemeyecek kadar utangaçtım.
Veee kaçınılmaz olay gerçekleşti ben altımı ıslattım. ALLAH,tan son dersti herkez çıkınca annemin kenarlarını dantellerle süslediği iç çamaşırımı (( o tarihlerde konfeksiyon çok yok çocukların iç çamaşırlarını anneler hazırlardı )) bir güzel çıkararak elime aldım ve beni bekleyen askeri araca bindim.
Arabadaki tüm çocuklar önce şaşkınlıkla baktı sonra herkez sidikli, sidikli deyip alay ederek gülmeye başladı.
Tabiki benim utanç dolu acınacak halim olmalıydı ve nerdeyse bayılmak üzereydimki.içlerinden birini beni kolumdan hızla çekerek dip tarafta bir yere oturarak, çocuklarıda susturdu .
Bunu yapan benden 2 yaş daha büyük YAVUZ, du. Mustahkem mevkideki en rütpeli kişi olan albayın oğlu olduğu için bende dahil herkez çekinirdi ondan.
ortamda sukuneti sağlayıp benide arkasında saklarcasına oturtmuştu ve hala elimde tuttuğum iç çamaşırımı sert bir edayla
-çantana sok şunu
dediği zaman hemen yerine getirdim korkuyla. Ama başımı kaldırıp yüzüne baktığımda gözlerindeki o sımsıcak bakışı ve o korumacılığı beni fet etmişti.
bu olaydan sonra hep birlikte oynar olduk ve bir gün papatyalardan bir taç yaparak başıma koydu ve bana
- sen şimdi benim nişanlım oldun dedi.
Hiç itirazım olmadığı gibi küçücük yüreğimde ilk aşkı hissettim.
Sekiz ay sonra babamın tayini erzuruma çıktı .
biz mustahkem mevkiden ayrılacağımız için askeri gazinoda bizim için hazırlanan veda yemeğine gideceğimiz için annem beni hazırlarken durmadan ne olur erzuruma gitmeyelim diye yalvarıyordum.
A nnemse bunun mümkün olmadığına beni ikna etmaya çalışıyordu
ama benim küçücük yüreğim laf anlamıyordu.
o akşam sanırım o güzel eğlencede tek mutlu olmayan yavuz ve bendim
bana - seni bir gün gelip bulacağım dedi.
Ama asla gelmedi......
İLK AŞKIM SENİ HİÇ UNUTMADIM
YORUMLAR
diboysi
SEVGİLİ YASEMEN HANIM
Anıma yapmış olduğunuz o güzel yorumlarınız beni ziyadesiyle mutlu etti.
Evet aşkın asla yaşı olmaz .ilginize teşekkür eder herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim
SEVGİYLE DOLUN, SEVGİYLE KALIN