- 1168 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
BEKLENTİLER SONSUZ..ELDE EDİLENLER KIT OLURMUŞ...
İnsanın arzu ve dilekleri sonsuzdur.Bir türlü doyuma ulaşamaz.Her yeni emeline ulaştıgında yerine hiç soluklanmadan bir yenisi taht kurar.Özlemler,hasretler ve isyanlar o arzuya odaklanır.Bu hal her geçen gün artarak devam eder ve yenileri için kuluçkaya yatar gönül...
Arada bir dönüp, elimizde sahip olduklarımızın envanterini çıkarmayız hiç.Anlamsız hırslar bürümüştür gözümüzü.Daha fazla mal mülk,daha fazla çarpıcı güzellik,herkesten çok akıl,en başarılı evlat,at araba vesaire.Saymakla bitmez.Bir de herkese göre degişen öncelikler vardır.
Oysa nefes alıp,saglıklı yaşabiliyorsak,bizim yada kira olan bir yuvamız varsa,Evlatlarımızı hanemizde toparlayıp sevgimizi verebiliyorsak,etrafımızdaki insanlarca sayılıp seviliyorsak ve biz bunun vicdani rahatlıgını hissedebiliyorsak az bir şey degildir.
Ana ve babamıza mevcudiyetimizin nedeni olduklarını sevgi ve sadakatla anımsatıyorsak,kardeş olmanın güvenini tadıyorsak ve her şeyimizi emanet edecek kadar sevip güvendiğimiz bir eşe sahipsek ve hala da rabbena hep bana diyorsak galiba aç gözlüyüz.
Elbete her şeyin en güzeline sahip olma arzusu herkeste mevcuttur.Benim sözüm bu hırsa yenik düşüp her türlü maneviyatı hiçe sayanlaradır zaten.
Elimizde olanları koruyalım,kendimizi darmadagınık etmeden yeni dileklerimizin gerçekleşmesini bekleyelim.Ara da bir de bizim elde edip burun kıvırdıklarımıza tüm variyetine ragmen sahip olamayanları düşünelim.
Sevgi güzel...saglık güzel...birlik ve dirlik güzel...bu canım memleketim güzel.Umutla bakabilmek ve tadını çıkarabilmek ise daha da güzel.Saygı ve hoşgörü ise büyüklüktür.
Herkese her şeyin en güzelini dilerim...
sergül kandemir 16.01.2011 ankara.
YORUMLAR
GÜZEL BİR USLÜPLA YAZILMIŞ OLAN YAZINIZDAN DOLAYI KUTLAR KALEMİNİZE GÜÇ VE SAĞLIK...
sergül kandemir
sergül kandemir
NE GÜZEL YAZMIŞSIN DEĞERLİ ABLAM ALLLAH RAZI OLSUN.
..GERÇEKLERİ YAZAN ELLERİNİZE SAĞLIK...SELAM VE SAYGILARIMLA..
sergül kandemir
çok anlamlı ve insan sevgisiyle dolu ve yerinde tesbitlerle süslenmiş güzel
yazınızı kutlarım efendim.Teşekkürler, tebrikler. Saygımla, selamlar.
sergül kandemir
sergül kandemir
Sayfama ugrayıp bu güzel yorumu yaptıgın için teşekkürler.selam ve sevgiler.
yazınızı çokgüzel buldum beklemek ummak vermek almak insanın yaratılışında var yetinmemek te öyle olunca hırs ve ihtiras ta beraberinde olan bişey insanlar için en tehlikeli olan ihtiyaç ların dışına çıkp hırs ve ihtirasa dönüşmesi sizi kutluyor ve saygıyla selamlıyorum