- 4043 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SIKI DOSTLAR
İki birbirine güvenen sıkı dostların hikayesi bu.....
Biri çok akıllı ,diğeri safmış.Maddi durumları iyi işleride yolunda gidiyormuş.Her gün buluşup bir lokma ekmeği bile birlikte paylaşıyorlarmış.O kötü gün gelmiş çatmış.
Akıllı olan arkadaşı borçları yüzünden iflas etmiş anlarsa ancak beni arkadaşım anlar deyip borç istemeye gitmiş.arkadaşı hiç dururmu öyle bizim saf bütün parasını vermiş.
Yine işlerini yoluna koymuş eskisi gibi çalışıyormuş.Aradan zaman geçmiş bizim akıllı bu kez saf arkadaşından nişanlından çok hoşlandım onuda istiyorum demiş nişanlısınıda ona vermiş.Yeter ki arkadaşı kırılmasın diye.
Bu kez bizim safın işleri bzulmuş ban arkadaşıma vermiştim belki hatırına bana borç verir deyip kapısına gitmiş.Arkadaşı bizim safın isteğini geri çevirmiş.Bu durum karşısında çok üzülmüş biim saf boynu bükük evinin yolunu tutmuş ki! tam o sırada yaşlı derbeder bir amca görmüş.
Evine almış onu yedirmiş,içirmiş bi güzel ağırlamış.Gün gelmiş ziyaret etmek istemiş amcayı lakin çoktan hakkın rahmeine kavuşmuş yaşlı adam.
Bir gün dilenci bir kadın gelmiş kapısına aş istemiş olanı paylaşalım ALLAH ne verdiyse deyip yaşlı kadını almış evine.Kadın yiyip içtikten sonra gitmek istemiş.Bizim saf teyzem gidecek yerin yoksa kal bende banada yardım edersin olurmu demiş.Yaşlı kadın kabul etmiş ve orda yaşamaya başlamış.Kısa bir süre sonra anne oğul gibi olmuşlar.
KADIN:
___Oğlum yaşın gelmiş geçiyor bile demiş seni evlendirelim bizim safda anam benim bi şeyim yok kim beğenir ki beni deyip başını öne eğmiş.
Kadında: Sen üzülme bir bildiğim kız var helal süt emmiş onu yaparız oğlum deyipkızı vermek istemiş.
Arkadaşı bizim safı iştende atsa,nişanlısınıda elinden alsa can ciğer dostuna davetiye yollamış.
Herşey çok güzel başlamış ta ki o gün gelene kadar.
Düğün anı gelmiş çatmış,etraf misafir dolu
Bizim saf dağmat almış eline mikrofonu başlamış anlatmaya yaşadıklarını.
Benim bir arkadaşım vardı canımdan çok sevdiğim her lokmayı paylaştığım.İşi bozuldu tüm paramı verdim.Nişanlımı istedi onuda verdim.Benim işim bozuldu bana iş vermedi deyince arkadaşı tutmamış kendini.
Evet en iyi arkadaşım canımsın demiş :
Neden iş vermedim sana biliyormusun dediğinde saf arkadaşı duraksamış.
Yanımda işçi durumunda olup üzülme dert etme kendine diye .
Nişanlını neden elinden aldım biliyormusun sana yaramayacak biriydi seni çok yıpratıcaktı ondan.
Hani kapına bi yaşlı adam geldi hatırlıyon mu o benim babamdı .
Hakkın rahmetine kavuştu ölmeden tüm mirası sana bırakmasını istedim işte bu kağıtta yazılanlar senin.
Yazlı dilenci gelmişti oda canım anam bebim.Bulduğu kızda evleneceğin kardeşim benim .
İşte biz böyle canciğer arkadaşız hiç kötü düşünebilirmiyim senin için deyip sarılmış arkadaşına.Onlar artık eskisindende daha sıkı olmuşlar birbirlerine
YAZAN:KADER OYUNCUSU
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.