- 616 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
BİR CAN DAHA KURTULDU
Bugün (15 Ocak 2011) evimin balkonunda otururken bir itfaiye arabası geldi. İtfaiye’yi görünce telaşlandım, yakınımızda bir yerlerde yangın çıktığını zannettim.
Dikkatlice etrafımı araştırdım ama yangın olduğuna dair bir işaret yoktu.
İtfaiye aracının şoförü, usta manevralarla bir ağaca doğru yanaştı.
Ağacın üzerinde bir kedinin mahsur kalmış olabileceğini düşündüm.
Ağaçta, gözlerim kedi ararken, kurumuş olan dallara bir güvercinin takılmış olduğunu gördüm.
İtfaiye aracı merdivenini uzattı. Bir görevli merdivenleri tırmandı, büyük bir özenle güvercini takıldığı yerden kurtardı ve merdivenlerden aşağı indi.
Güvercinin dolandığı diğer daları da temizleyerek, kurtarma operasyonunu yakından takip eder bir hanıma doğru güvercini uzattı.
Hanım güvercini aldı öptü ve hayvanın bakımını yapmak üzere olay yerinden uzaklaştı.
Böyle duyarlı insanlarımızın olması beni çok mutlu etti. Güvercinin takıldığı dallardan kurtulmuş olmasına da ayrıca sevindim.
Keşke bizi yönetenler, Kuşa gösterilen özen kadar, bize de önem verseler diye de aklımdan geçirdim.
Bir can, işte böyle kurtuldu/ kurtarıldı.
Bekir GÜÇLÜER
YORUMLAR
Sayın Güçlüer,aklıma kıyıya vuran deniz analarını denize tek tek atan çocuğa adamın yüzlerce deniz anasını gösterip ;
-Ne fark etti ?......diye sorması ,çocuğunda son attığı deniz anasını gösterip,
-Onun için çok farketti demesi geldi.
Bu güvercin öyküsünde,güvercinin dışında sayenizde hepimiz için çok şey fark etti...Paylaştığınız için teşekkür eder saygılar sunarım.
bekir güçlüer
Ziyaretinize memnun oldum, şahit olduğum bir olaydı hemen paylaştım.
Bizimki, denizde bir damla tabii. Umarım az da olsa bir ilgi uyandırmıştır.
Değerli yorumunuz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
Bekir Abi, hayvanlara karşı gerekli ilginin ve alakanın gerektiği şekilde yapılmasını şart olduğunu düşünüyorum. Zira onlarında yaşamaya ve insanlardan ilgi görmeye hakları vardır. Yazınızı beğendim. Elinize sağlık
bekir güçlüer
Sayfamı ziyaretiniz ve değerlendirmeleriniz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
bekir güçlüer
Konuya olan hassasiyetiniz ve değerlendirmeniz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
Gerçekten keşke her cana büyük özen gösterilse. Davranış çok güzel. Yaklaşım da öyle. Güvercin için çok sevindim. Teşekkürler güzel yazınız için. Çok anlamlıydı. Saygı ve selamlarımla..
bekir güçlüer
Duyarlılığınız ve değerlendirmeleriniz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
tezatlar ülkesi.....her geçen günde şaşkınlıklar yaşıyoruz...sonumuz hayırdır inşallah....duru berrak bir yazı içeriğide.....saygılar
bekir güçlüer
Duyarlılığınız ve değerlendirmeniz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.