- 1148 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ADINI SEN KOY
GÖNÜL GÖZÜNDEN DAMLALAR
Ben seni değil RAB’bimin gönlüme ektiği sevda tohumunu sevdim.
Mecnun yıllar sonra, Leylayı görür ve ilgilenmez, onun yıllarca Leyla uğruna çöllerde çektiği hasreti, özlemi, çileyi bilenler, noldu Mecnun işte senin Leylan, bu ilgisizliğin nedir diye sorarlar; Mecnun onlara dönerek o benim Leylam değil!.... Ne demek bu, şu demek ki Mecnun Beşeri Aşk’tan İLAHİ Aşka geçmiştir. Rab’bim bizlere de beşeri Aşk’dan İLAHİ AŞK’a geçmeyi nasip et. Amin.
...
Gönlümü yaralayan kaşındır kipriğindir, anlatamam sana halim, halim Allah’a ayandır.
Vefa beklemem senden. Ben Aşkı sevmişim Aşk tohumunu yüreğime ekeni sevmişim,
sen beni sevmesen de olur, ben yine severim seni. Gecem gündüzüm karıştı birbirine yaş geldi kırk’a, bir kırk yıl daha yaşasam da kırk yıl yine severim seni, galu belada senin Aşkın Adına And içmişim, Aşkından vazgeçmeyeceğime yemin etmişim, sen fani alemde elin olmuşsun gamlanıp ah etsede yüreğim, bilirim bu benim Aşk’la olan sınavımıdır ey yar, senin Aşkın tohumları benim yüreğime serpildi. Ben seni ötelerde sevdim ötelerde isterim heyyyyy. Öte alemde Rab’bimden
Gönülde sevda barındırma yiğit işidir ve acı verir insana, ağır bir yüktür kimki bu ağır yüke talip olmuşsa adı mecnuna çıkmıştır, hor gürünmüştür insanlara. Mecnuna sorduklarını bizede sordular ne buldun onda cevabımız aynı bizim gözümüze baksa idiniz anlardınız.
Kalbimin semalarında garip garip süzülür sevdam vurmak isterler, kanadını kırmak isterler, durun durun etmeyin eylemeyin vurmayın sevda kuşumu, kan revan eylemeyin kalbimi.
Ne anlar sevdadan bihaberler, ne anlarlar gönül halinden, ne anlarlar ötelerden esen sevda esintilerinden.
Hani zaman herşeyin ilacıydı kim söylemiş bu yalanı ve bizimde inanmamızı istemiş, hani hani zaman geçtikçe niye artar hüznüm, niye dinmez gönül feryadım, ne kadar çok yorulmuşum ne kadar çok hüzünlenmişim yıllar geçse bile zaman ilaç olmadı gönül yaralarıma!.......
YORUMLAR
Ben seni değil RAB’bimin gönlüme ektiği sevda tohumunu sevdim.
...Tek başına bu cümle bile yeterli benim için...
Bende:
.......B A N A B İ R M A S A L A N L A T...............
Gönül aşka hayrandı onun için var saydım;
Canım fedaydı sana değil mi ki yar saydım?
Zaten bu rüya derdim bir kerecik sarsaydım....demiştim bu şiirde..En sevdiğim şiirimdir zaten...
..
Hani zaman herşeyin ilacıydı kim söylemiş bu yalanı ve bizimde inanmamızı istemiş, hani hani zaman geçtikçe niye artar hüznüm, niye dinmez gönül feryadım, ne kadar çok yorulmuşum ne kadar çok hüzünlenmişim yıllar geçse bile zaman ilaç olmadı gönül yaralarıma!.......
..Bizim sevdalarımız ahirete kalacak artık inandım...ya biz anlatamdık sevdamızı, ya bizi anlaymadı sevdiklerimiz..Yaramıza zaman bastık hep ama hiç kabuk bağlamadı.Hep ince ince bir kan sızdı...
...Kendimi buldum sayfalarda.İyi ki gelmişim bu sayfaya...Bir yandan da şiirimi dinliyorum bana bir masal anlat diyen...
Tebrikler kaleminize ,çok seven yüreğinize..
Slm ve dua ile...
ESRA