- 769 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SİTEM
Günlük telaşlar içinde koştururken,neleri kaçırdığımızın farkına varmıyoruz...İş ,güç,çoluk çocuk ,geçim derdi derken,birde bakmışız ki, yolun ortasında hatta bazen de sonunda buluveriyoruz kendimizi....
Belki de bu günlük koşturmaca,mekanikleştiriyor insanı...!!!Robotlaşıyoruz toplum olarak...Aile bağları ve toplumsal iletişim giderek daha azalıyor,hatta kopuyor..Kuşak çatışması,ardından toplum nereye gidiyor diye kaygılanıyoruz..Nostalji olacak belki ama geçmişe duyulan özlem bence buradan kaynaklanıyor.
.Eski dostlukları,sevgileri,komşulukları,müzikleri ,filmleri özlüyoruz...Tüm dünya toplumlarında ve bizim gibi biraz daha aile bağları olan ülkelerde ,sanki geçmişe özlem ve buna yönelik çalışmalar var..Bizlerde hayatımızda neleri ıskaladığımızı çoook geç anlıyoruz..Her şey zamanında yaşanmalı derler ya,doğru gerçekten...Ömür dediğimiz şey;nihayetinde bir kelebeğin ömründen belki biraz daha fazla..!!!Düşününce hayat ne kadar kısa ki,anlamsız ve kısır çekişmelere yer olmamalı ...!!!Ama insanoğlunu diğer varlıklardan ayıran hırsları var ya,işte o hayatı zorlaştırıyor bence..Sevgi,dostluk,toplumsal barış yok olup gidiyor...Aradığımızın sevgi,anlayış ve hoşgörü olduğunu hatırladığımızda ise neleri kaçırdığımızı üzülerek anlıyoruz ama çoook geç!!!!Ondan sonra hayat daha zor ve anlamsızlaşıyor...Hayata SİTEM orda başlıyor..Hayalkırıklıkları,keşkeler duygularımıza hakim oluyor...Hayattan beklediklerimizle ,yaşadıklarımız bizi ve yaşama sevincimizi kırıyor....Sitem ,hayatımıza damgasını vuruyor adeta!!!!
Yolun sonunda,,ölüme giden yolda zaman geçiren ,ondan sonra da hiç yaşamamış gibi yok olup giden biri olduğunu düşünmek bile istemiyorum..Düşünmesi bile canımı acıtıyor.
Kendi adıma ;ne başındayım yolun ne de sonunda,tam ortasındayım hayatın...Iskaladığım hayatın ,bundan sonraki bölümünde allah ömür verirde yaşarsam keşkelerim olmasına elimden geldiğince izin vermeyeceğim...SİTEMİM var geçen hayata ve yaşadıklarıma ancak bundan sonrası varsa eğer,pozitif ve mutlu olmak istiyorum !!!!!
Sitemler ,her zaman yaşam içinde var olacaktır,ancak hayatımıza hakim olmasına izin vermeyelim ve hayatı ıskalamayalım.....Çünkü yaşam çok kısa......
Hayat ,hepimize sevgi ve mutluluk getirsin...SİTEMSİZ ,KEŞKESİZ BİR YAŞAM DİLEKLERİMLE......SEVGİYLE KALIN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.